Mobiel apparaat centrum

Michel Vanderbeke

Mobiel apparaat centrum
Hallo,

Ik vroeg me af of het Windows Mobile Apparaatcentrum 6.1 voor Vista 64 bit
ook werkt onder Windows 7 64 bit?

Verder wou ik graag weten hoe je een verzameling contacten op een mobiel
apparaat kunt overbrengen op een lege Outlook database. Het is immers al
enkele malen gebeurd dat ik bij het synchroniseren het lege Outlook
gegevensbestand overbracht op mijn PDA, zodat er op beide plaatsen een lege
database overbleef. Dat was nu niet de bedoeling.
Kun je ervoor zorgen dat zowel bij veranderingen in Outlook als bij
veranderingen op je mobile apparaat, beide bestanden up-to-date gebracht
worden en dat een leeg Outlook-bestand niet overgenomen wordt op de PDA?

Bedankt en groetjes,

Michel

Hans Schuts

Re: Mobiel apparaat centrum
Op Wed, 28 Oct 2009 14:46:21 +0100, "Michel Vanderbeke"
<michel.vanderbeke@skynet.be> schreef:

>Ik vroeg me af of het Windows Mobile Apparaatcentrum 6.1 voor Vista 64 bit
>ook werkt onder Windows 7 64 bit?

Heb je niet nodig, maakt deel uit van Windows 7. Als je je pda
aansluit, komt een en ander vanzelf te voorschijn.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Michel Vanderbeke

> Heb je niet nodig, maakt deel uit van Windows 7. Als je je pda
> aansluit, komt een en ander vanzelf te voorschijn.

Dit klopt dus niet. Wanneer ik mijn HTC TyTNII met Windows Mobile 6.1
aansluit, krijg ik de melding dat het stuurprogramma voor Generic Serial
niet geïnstalleerd kan worden.
Verder geen mededelingen. Wanneer ik bij apparaatbeheer kijk en het
stuurprogramma probeer bij te werken, dan krijg ik dezelfde melding.

Groetjes,

Michel

Hans Schuts

Re: Mobiel apparaat centrum
Op Fri, 30 Oct 2009 01:56:18 +0100, "Michel Vanderbeke"

>Dit klopt dus niet.

het klopt wel, vooropgesteld uiteraard dat jouw pda herkend wordt.
Maar het Apparaatcentrum maakt wel degelijk deel uit van Windows 7.

>Wanneer ik mijn HTC TyTNII met Windows Mobile 6.1
>aansluit, krijg ik de melding dat het stuurprogramma voor Generic Serial
>niet geïnstalleerd kan worden.

wat in jouw geval dus niet gebeurd. Jouw HTC heeft helemaal geen
seriële aansluiting, maar gebruikt usb2.0. Het gaat dus al mis op het
niveau van de hardware. Misschien moet je eerst nog drivers voor de
Intelchipset van je moederbord installeren? Geen idee, want daar geef
je geen informatie over.

>Verder geen mededelingen. Wanneer ik bij apparaatbeheer kijk en het
>stuurprogramma probeer bij te werken, dan krijg ik dezelfde melding.

Dus is er niets mis met het Apparaatcentrum, maar is er iets mis met
de aansturing van jouw hardware. Er wordt geen geschikte driver voor
gevonden. Daar zul je handmatig naar moeten zoeken of via
Windowsupdate (hoewel dat waarschijnlijk ook niets zal opleveren
aangezien de hardware niet juist wordt herkend), of zelf zoeken op
internet.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Pierre Melser

Re: Mobiel apparaat centrum
Hans Schuts wrote:

> het klopt wel, vooropgesteld uiteraard dat jouw pda herkend wordt.
> Maar het Apparaatcentrum maakt wel degelijk deel uit van Windows 7.

Nou, Hans, mijn ipaq werd herkend maar ik moest zelf downloaden en
installeren; ik gebruik win 7 ultimate ( wel 32 bits, zou het daaraan
liggen?)

Pierre Melser

Hans Schuts

Re: Mobiel apparaat centrum
Op Fri, 30 Oct 2009 14:08:54 +0100, "Pierre Melser"
<dankjewel@iinvalid.xx> schreef:

>Nou, Hans, mijn ipaq werd herkend maar ik moest zelf downloaden en
>installeren; ik gebruik win 7 ultimate ( wel 32 bits, zou het daaraan
>liggen?)

Die gebruik ik momenteel ook en ik heb niets apart hoeven downloaden.
Wat wel zo is, is dat via Windowsupdate stuursoftware voor de Ipaq
opgehaald moet worden. Maar het Apparaatcentrum is gewoon al aanwezig,
zowel in 32 bits als 64 bits.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Michel Vanderbeke

Re: Mobiel apparaat centrum
Dag Hans,

Kun je mij vertellen hoe je die kan opstarten? Kan je ook het volledige pad
opgeven? Waar bevindt zich het exe-programma ergens in de verkenner?

Bedankt en groetjes,

Michel

Gérard Oomens

Re: Mobiel apparaat centrum
On Tue, 3 Nov 2009 10:36:35 +0100, "Michel Vanderbeke"
<michel.vanderbeke@skynet.be> wrote:

>Kun je mij vertellen hoe je die kan opstarten? Kan je ook het volledige pad
>opgeven? Waar bevindt zich het exe-programma ergens in de verkenner?

Dit bedoel je?
http://www.sevenforums.com/tutorials...-open-use.html
http://www.sevenforums.com/tutorials...-computer.html
--