Net frame work in Windows 7

Mente Holwerda

Net frame work in Windows 7
Ik heb bovenstaand programma nodig om een andere te kunnen draaien.

Welke versie heb ik dan nodig?, heb al meerdere geprobeerd.

Waar kan ik deze ophalen?

Alvast bedankt, voor jullie reakties.

Mente
Flash

Re: Net frame work in Windows 7
Mente Holwerda heeft ui****gezet op 25-10-2009 :
> Ik heb bovenstaand programma nodig om een andere te kunnen draaien.
>
> Welke versie heb ik dan nodig?, heb al meerdere geprobeerd.

> [...]

http://tweakers.net/meuktracker/2050...-4-beta-1.html

Hans Schuts

Re: Net frame work in Windows 7
Op Sun, 25 Oct 2009 17:11:49 +0100, "Mente Holwerda"
<mente.holwerda@knid.nl> schreef:

>Ik heb bovenstaand programma nodig om een andere te kunnen draaien.
>Welke versie heb ik dan nodig?, heb al meerdere geprobeerd.

Dat meldt het programma dat je wilt gebruiken.

>Waar kan ik deze ophalen?

zou normaal gesproken bij Microsoft zelf te vinden moeten zijn.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
FredW

On Sun, 25 Oct 2009 17:30:51 +0100, Flash <flash@cs.com> wrote:

>Mente Holwerda heeft ui****gezet op 25-10-2009 :

>http://txxakers.net/meuktracker/2050...-4-beta-1.html

Er zijn meerdere versis van .NET Framework
http://tweakers.net/meuktracker/product/102793
die allemaal apart kunnen worden aangeroepen.

OP zal zelf aan het (niet genoemde) programma moeten aflezen welke
versie gevraagd van .NET Framework wordt en dan *die* versie (en niet
een andere) moeten installeren.

Dan bestaat ook nog het .NET Framework Cleanup Tool om ongewenste
versies te verwijderen.
http://blogs.msdn.com/astebner/pages/8904493.aspx

--
Groeten van Fred W. te H.
Discussie:
Flash

Re: Net frame work in Windows 7
FredW formuleerde op zondag :

> [...]
> een andere) moeten installeren.
>
> Dan bestaat ook nog het .NET Framework Cleanup Tool om ongewenste

Ach als je de link leest dan zie je vanzelf dat deze voor windows 7
bruikbaar is............en de voorgaande uitvoeringen niet!

FredW

On Sun, 25 Oct 2009 21:17:01 +0100, Flash <flash@cs.com> wrote:
>FredW formuleerde op zondag :

>Ach als je de link leest dan zie je vanzelf dat deze voor windows 7
>bruikbaar is............en de voorgaande uitvoeringen niet!

Een *eerste* Beta versie is een test versie, nog zeker geen definitieve
versie.
Het is (vaak) niet verstandig om een beta (= test) versie te willen
gebruiken, men loopt extra risico dat er iets fout gaat.
(en waar staat dat andere versies van dit Microsoft programma niet voor
Windows7 geschikt zouden zijn?)

Ik herhaal maar:

FredW schreef :

> [...]
> gebruiken, men loopt extra risico dat er iets fout gaat.
> (en waar staat dat andere versies van dit Microsoft programma niet voor

Ja hoor je hebt gelijk ............dus gebruik *NOOIT* beta versies?
En voor de rest............lees een goed ...................!!

On Sun, 25 Oct 2009 22:19:42 +0100, Flash <flash@cs.com> wrote:

>Ja hoor je hebt gelijk ............dus gebruik *NOOIT* beta versies?
>En voor de rest............lees eens goed ...................!!

http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en
"The .NET Framework 4 works side by side with older Framework versions.
Applications that are based on earlier versions of the Framework will
continue to run on the version targeted by default. "

En wat zou ik nu beter moeten lezen?
(het is bij Microsoft wel vaker onduidelijk wat ze precies bedoelen.)

[...]

Op Sun, 25 Oct 2009 22:55:09 +0100, FredW <fredw@ninmule.invalid>
schreef:

<knip>

> [...]
>
>En wat zou ik nu beter moeten lezen?
>(het is bij Microsoft wel vaker onduidelijk wat ze precies bedoelen.)

helaas heeft ervaring uit het verleden _mij_ geleerd, dat schrijvers
van software dat laatste, "will continue to run on the version
targeted by default.", blijkbaar niet goed weten of wensen te
begrijpen. Ze bouwen dan hardcoded een controle op de aanwezigheid van
NET bepaalde versie in, zodat hun soFware alleen draait als die
bepaalde versie aanwezig is.....

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl