Windows Mail

Fritz Deneken

Windows Mail
Hallo,
Ik heb vanmorger Vista geupdated naar Windows7.
Nu kan ik nergens meer Windows Mail vinden. Ik
moest naar de buurman om deze mail via zijn XP te
maken en verzenden !
Waar heeft Microsoft het emailprogramma in
Windows7 verstopt?
Fritz

~PCfreak ©~

Re: Windows Mail
Op Thu, 22 Oct 2009 14:28:02 +0200, schreef "Fritz Deneken"
<jfdeneken@versatel.nl> het volgende.

> [...]
>moest naar de buurman om deze mail via zijn XP te
>maken en verzenden !
>Waar heeft Microsoft het emailprogramma in

Nergens, het zit er gewoon niet meer in.

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
Mark Veldhuis

Re: Windows Mail
After serious thinking Fritz Deneken wrote :
> [...]
> moest naar de buurman om deze mail via zijn XP te
> maken en verzenden !
> Waar heeft Microsoft het emailprogramma in

Met Windows 7 wordt inderdaag geen mail-programma meegeleverd. Dit zit
nu, in de vorm van Windows Live Mail, in de Windows Live Essentials.
Deze kun je downloaden op http://download.live.com/

Mark Veldhuis.

~~GC~~

Re: Windows Mail

"Fritz Deneken" <jfdeneken@versatel.nl> schreef in bericht
> [...]
> Windows7 verstopt?
> Fritz
>Gebruik van windows live mail is het gemakkelijkste alternatief,

gewoon downloaden http://download.live.com/wlmail

FredW

Re: Windows Mail

Voor een goed e-mail programma:
http://www.mozillamessaging.com/en-US/thunderbird/
voor een Nederlandse versie:
http://www.mozillamessaging.com/en-U...rbird/all.html

--
Groeten van Fred W. te H.
Discussie:
Rudolpo

Re: Windows Mail
Op 22-10-2009 17:02, FredW schreef:

> Voor een goed e-mail programma:
> http://www.mozillamessaging.com/en-US/thunderbird/
> voor een Nederlandse versie:
> http://www.mozillamessaging.com/en-U...rbird/all.html

Er is al een versie 3.0pre (bijgenaamd "Shredder")
Binnenkort in het Mozilla theater :-)
http://www.mozillamessaging.com/en-U...ses/downloads/
--

Groetjes,
Rudolpho
Leen

Re: Windows Mail
Of, als je en erge hekel hebt aan WLM en Windows Mail uit Vista toch wilt
draaien:

1) Hernoem eerst, in Windows 7(!), de directory "windows mail", die te
vinden is in de directory "\program files\",
naar bv windows mail-oud

2) Van een **Windows Vista** (zelfde taal, Ultimate/Home Basic etc.. maakt
niet uit) :
Kopieer, van Windows Vista(!) , de map windows mail naar \program files van
de Windows 7 installatie

3) Maak een snelkoppeling naar C:\Program Files\Windows Mail\WinMail.exe

4) Start Windows Mail door op deze snelkoppeling te klikken.

Have a nice day!

"Mark Veldhuis" <me@privacy.invalid> schreef in bericht

> Met Windows 7 wordt inderdaag geen mail-programma meegeleverd. Dit zit nu,
> in de vorm van Windows Live Mail, in de Windows Live Essentials.
> [...]

FredW

Re: Windows Mail
On Thu, 22 Oct 2009 19:15:42 +0200, Rudolpo <a@b.invalid> wrote:

>Er is al een versie 3.0pre (bijgenaamd "Shredder")
>Binnenkort in het Mozilla theater :-)
>http://www.mozillamessaging.com/en-U...ses/downloads/

Dat is een "pre"-release.
Voor Thunderbird gebruik ik geen beta versies,
ik wacht wel op de definitieve.

Maar voor Firefox doe ik het soms wel.
(ik heb ook geen idee waarom.)

Overigens heb ik van beide programma's wel altijd de laatste nightly.
(je weet maar nooit)

Op 22-10-2009 19:24, FredW schreef:

> [...]
>
> Maar voor Firefox doe ik het soms wel.
> (ik heb ook geen idee waarom.)
>
> Overigens heb ik van beide programma's wel altijd de laatste nightly.

Soms maakt 3.0pre van de draadjes spaghetti, maar voor de rest draait
het prima.
--

Groetjes,
Rudy

FredW

Re: Windows Mail
On Thu, 22 Oct 2009 19:47:15 +0200, Rudolpo <a@b.invalid> wrote:

>Soms maakt 3.0pre van de draadjes spaghetti, maar voor de rest draait
>het prima.

Voor nieuwsgroepen gebruik ik een "echte" nieuwslezer.
;-)