Achtergrondgeluid bij WLM.

Leonardo

Achtergrondgeluid bij WLM.
Beste Allemaal,

Ik ben overgegaan van OE naar WLM.
Verzend ik een mail en wil ik een achtergrondgeluid toevoegen kan dat alleen
met een WAV en met een MP3 hoort niemand wat.
Klopt dat of doe ik iets verkeerd.
In XP en OE kon ik beide verzenden (naar ik mij herinner). Met Vista en WLM
kennelijk niet. Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
--
Groet, Leonardo.
Navigare necesse est

karelV [MS MVP]

Re: Achtergrondgeluid bij WLM.
Leonardo schreef op 22-10-2009 11:22:
> [...]
> In XP en OE kon ik beide verzenden (naar ik mij herinner). Met Vista en WLM
> kennelijk niet. Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

Dat herinner je je verkeerd. Als je in OE een mp3-achtergrondgeluid
kiest, wordt alleen de link ( c:\test\waf.mp3 of zoiets) meegestuurd,
*niet* de inhoud. Bij een .wav gaat de inhoud wl mee.

Leonardo

Re: Achtergrondgeluid bij WLM.
"karelV [MS MVP]" <karelV@deGroeten.local> schreef in bericht

> Dat herinner je je verkeerd. Als je in OE een mp3-achtergrondgeluid kiest,
> wordt alleen de link ( c:\test\waf.mp3 of zoiets) meegestuurd, *niet* de
> inhoud. Bij een .wav gaat de inhoud wl mee.

Bedankt voor je reactie. Jammer.
Ik zal eens Googlen hoe ik een MP3 om kan zetten naar een WAV.
Misschien kan dat hopelijk.
--
Groet, Leonardo.
Navigare necesse est

Flash

Re: Achtergrondgeluid bij WLM.
Het is z dat Leonardo formuleerde :
> "karelV [MS MVP]" <karelV@deGroeten.local> schreef in bericht

> Bedankt voor je reactie. Jammer.
> Ik zal eens Googlen hoe ik een MP3 om kan zetten naar een WAV.
> Misschien kan dat hopelijk.

Met dbPowerAmp...........

--
Opa die gewoon met 65 zijn AOW krijgt :-)

Leonardo

Re: Achtergrondgeluid bij WLM.

"Flash" <lookatme@cs.com> schreef in bericht news:4ae0c877$1_5@news4us.nl...

> Met dbPowerAmp...........

Mijn dank is groot. Ik ga er naar toe.

Leonardo schreef op 22-10-2009 22:48:
> "karelV [MS MVP]" <karelV@deGroeten.local> schreef in bericht

> Bedankt voor je reactie. Jammer.
> Ik zal eens Googlen hoe ik een MP3 om kan zetten naar een WAV.
> Misschien kan dat hopelijk.

Ik ben gesteld op freeware:
Free Mp3 Wma Converter, http://koyotstar.free.fr/indexEn.html

Leonardo

> Ik ben gesteld op freeware:
> Free Mp3 Wma Converter, http://koyotstar.free.fr/indexEn.html

Dank, die neem ik ook mee bij het bekijken.
--
Groet, Leonardo.
Navigare necesse est

Happy Live

karelV [MS MVP] zei het volgende op 22-10-2009 23:35:

> Ik ben gesteld op freeware:
> Free Mp3 Wma Converter, http://koyotstar.free.fr/indexEn.html

De allerbeste freeware EAC

http://www.exactaudiocopy.de/

Happy Life gkbnews at xs4all dot nl

Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding.
Leonardo

Re: Achtergrondgeluid bij WLM.
"Happy Live" <happylive@xxxxx.nl.invalid> schreef in bericht

> De allerbeste freeware EAC
>
> http://www.exactaudiocopy.de/

Bedankt HP en ik zal er aan denken -> RTFM. ;-)
--
Groet, Leonardo.
Navigare necesse est