Het is eindelijk officieel.. Win 7 ligt in de winkel.

Mamamegs [MVP]

Het is eindelijk officieel.. Win 7 ligt in de winkel.
Voor velen niets nieuws, maar toch:
http://sevenbits.nl/nieuws/windows_7...krijgbaar.html

www.sevenbits.nl

Ons vernieuwde forum:
www.bitsforums.nl

~PCfreak ©~

Re: Het is eindelijk officieel.. Win 7 ligt in de winkel.
Op Thu, 22 Oct 2009 09:44:59 +0200, schreef Mamamegs [MVP]
<mamamegs@wilgeenmail.invalid> het volgende.

>Voor velen niets nieuws, maar toch:
>http://sevenbits.nl/nieuws/windows_7...krijgbaar.html

En bij Alternate een leuke aanbieding;
Windows 7 Home Premium 64-Bit OEM voor de toepasselijke prijs van 77,77

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
~PCfreak ©~

Re: Het is eindelijk officieel.. Win 7 ligt in de winkel.
Op Thu, 22 Oct 2009 09:55:20 +0200, schreef ~PCfreak ©~
<pcfreak@werktniet.invalid> het volgende.

> [...]

>En bij Alternate een leuke aanbieding;
>Windows 7 Home Premium 64-Bit OEM voor de toepasselijke prijs van 77,77

Een vraagje over die versie;
In XP-pro zit groepsbeleid (gpedit.msc), is dit ook in deze versie
aanwezig?

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
Huib

Re: Het is eindelijk officieel.. Win 7 ligt in de winkel.

"Mamamegs [MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
> Voor velen niets nieuws, maar toch:
> [...]

Hallo,
Ik ben mogelijks geļnteresseerd voor een upgrade-versie.
Vroeger zijn hier heel wat indianenverhalen de wereld ingestuurd, wat is nu
echt de huidige situatie als men Vista Home Premium wil upgraden naar Window
7.

Mvg
Huib

Andre

Op Thu, 22 Oct 2009 10:45:11 +0200 schreef Huib , :

> [...]
>echt de huidige situatie als men Vista Home Premium wil upgraden naar Window

Koop toch gewoon een OEM versie, bij Alternate.nl , 77 euro.

--
Groetjes
André (VB)
Huib

Re: Het is eindelijk officieel.. Win 7 ligt in de winkel.

"Andre" <me@privacy.invalid> schreef in bericht

> Koop toch gewoon een OEM versie, bij Alternate.nl , 77 euro.
>
> --
> Groetjes
> André (VB)

Hallo,
Ik dacht dat een OEM-versie enkel geleverd wordt bij aankoop van een nieuwe
PC.
Zelfs als men een OEM op de kop kan tikken heeft men dan geen problemen op
de huidige Vista PC om daar een OEM W7 op te zetten (ik bedoel legaliteit
naar Microsoft) ?
Mvg
Huib

FredW

On Thu, 22 Oct 2009 10:51:41 +0200, Andre <me@privacy.invalid> wrote:

>Koop toch gewoon een OEM versie, bij Alternate.nl , 77 euro.

Microsoft Windows 7 Home Premium 77,77 Euro.

Alleen 64-bit.
Verzendkosten 9,50 Euro (bij vooruitbetaling)

--
Groeten van Fred W. te H.
Discussie:
~PCfreak ©~

Re: Het is eindelijk officieel.. Win 7 ligt in de winkel.
Op Thu, 22 Oct 2009 11:18:30 +0200, schreef "Huib"
<anonymous@discussions.microsoft.com> het volgende.

>Hallo,
>Ik dacht dat een OEM-versie enkel geleverd wordt bij aankoop van een nieuwe
>PC.

Nee, die kun je gewoon los aanschaffen.

> [...]
>de huidige Vista PC om daar een OEM W7 op te zetten (ik bedoel legaliteit

Een OEM-versie koop je inclusief een productkey, dat is zo legaal als
wat. Het enige nadeel is dat je deze schoon moet installeren, upgraden
gaat dus niet.

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
~PCfreak ©~

Re: Het is eindelijk officieel.. Win 7 ligt in de winkel.
Op Thu, 22 Oct 2009 11:20:14 +0200, schreef FredW
<fredw@ninmule.invalid> het volgende.

>Microsoft Windows 7 Home Premium 77,77 Euro.
>
>Alleen 64-bit.
>Verzendkosten 9,50 Euro (bij vooruitbetaling)

Er zijn er maar een beperkt aantal van, daarna kost hij 89,-
En als je in de buurt woont ga je toch gewoon ff langs, wel snel want
op=op.

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
Leonardo

> Koop toch gewoon een OEM versie, bij Alternate.nl , 77 euro.

Lijkt mij ook de beste oplossing maar je moet dan wel een hele nieuwe en
schone install. doen. Een upgrade is dan makkelijker maar ook vragen om
moeilijkheden. Ik dacht dat er in Nederland geen upgrade geleverd werd...(?)
--
Groet, Leonardo.
Navigare necesse est