Internet

Jawade

Re: Internet
Jos <jvdrijdtnospam@home.nl> schreef op Sun, 18 Oct 2009 08:41:39 +0200 in artikel <3910c$4adab7e0$54187432$11718@cache5.tilbu1.nb.ho me.nl>:
> Hoe krijg ik Internet werkend op mijn nieuwe computer met Windows Vista?
> Er komt steeds de melding fout 815
> Op mijn huidige computer met Windows XP werkt alles perfect.

Zit je achter een router? Heb je kabel, of..

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. Kolibrie Software Tools:
http://jawade.nl/ 1 juni: HexEditor, Diskeditors met MBR-rebuilders!
Jos

Internet
Hoe krijg ik Internet werkend op mijn nieuwe computer met Windows Vista?
Er komt steeds de melding fout 815
Op mijn huidige computer met Windows XP werkt alles perfect.
m.v.g.
Jos

Hans Schuts

Re: Internet
Op Sun, 18 Oct 2009 08:41:39 +0200, "Jos" <jvdrijdtnospam@home.nl>
schreef:

>Hoe krijg ik Internet werkend op mijn nieuwe computer met Windows Vista?
>Er komt steeds de melding fout 815
>Op mijn huidige computer met Windows XP werkt alles perfect.

Bij gebrek aan verdere informatie van jouw kant maar de
standaardoplossing: Google. Laat zoeken naar fout 815 en je krijgt dit

http://www.google.nl/search?sourceid...349&q=fout+815

Daar zal vast wel iets bij zijn wat op jouw situatie betrekking heeft.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
> [...]

> Er komt steeds de melding fout 815
> Op mijn huidige computer met Windows XP werkt alles perfect.

Het behoort eigenlijk min of meer vanzelf te gaan. En als je nou bij
Netwerkverbindingen een nieuwe verbinding aanmaakt, en dat precies
doorloopt, gaat het dan ook niet? Waar gaat het fout?

[...]
Marius

Re: Internet

"Jos" <jvdrijdtnospam@home.nl> schreef in bericht
news:3910c$4adab7e0$54187432$11718@cache5.tilbu1.n b.home.nl...
> [...]
> Er komt steeds de melding fout 815
> Op mijn huidige computer met Windows XP werkt alles perfect.

Een en ander is afhankelijk van je provider en de richtlijnen hoe je PC
verbinding maakt met modem en/of router.
Staan de instellingen van je oude PC zodanig dat automatich een IP-adres
wordt verkregen? Zo ja, dan ook je nieuwe laptop zo instellen.
Het kan zijn dat jouw modem het Macadres van je oude PC nog in de
modem-instellingen heeft staan.
Modem even resetten en dan je nieuwe laptop aankoppelen.

Marius