Fout in Corel digital studio 2010

vasmy

Fout in Corel digital studio 2010
Hallo,

Ik heb het programma Corel digital studio 2010.
Heb het programma geïnstalleerd en toen dacht ik te kunnen beginnen,
maar ik krijg zodra ik iets typt een fout .
Online naar een oplossing zoeken of afsluiten, jullie weten wel wat ik
bedoel denk ik.
Maar heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Ik werk met Vista.
Hoop snel wat te horen.

Standaard
Dit is de fout die hij aangeeft.

Gebeurtenisnaam van probleem: CLR20r3
Probleemhandtekening 01: burningapp.exe
Probleemhandtekening 02: 1.0.0.50
Probleemhandtekening 03: 4a8d506c
Probleemhandtekening 04: mscorlib
Probleemhandtekening 05: 2.0.0.0
Probleemhandtekening 06: 49cc5b98
Probleemhandtekening 07: 109
Probleemhandtekening 08: 172
Probleemhandtekening 09: System.ArgumentException
Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.2
Landinstelling-id: 1043

Bedankt alvast.
J.de Vriendt

Re: Fout in Corel digital studio 2010

"vasmy" <vasmy@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> bedoel denk ik.
> Maar heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

legale Corel versie?

Cnut

> [...]
> Probleemhandtekening 08: 172
> Probleemhandtekening 09: System.ArgumentException
> Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.2

Heeft niks met Vista te maken, burningapp.exe is geen standaard onderdeel
van Windows Vista
Misschien vind je hier iets (?)
http://www.corel.com/servlet/Satelli.../1211295787104
Patches en updates
Voordat u een van de onderstaande opties probeert, moet u de meest recente
patches en updates toepassen om de software bijgewerkt te houden. Mogelijk
is het betreffende probleem reeds opgelost.

Gandalf Gladstone

> [...]

> Probleemhandtekening 08: 172
> Probleemhandtekening 09: System.ArgumentException
> Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.2

The application may crash after entering text on Dutch versions of
Microsoft Windows Vista operating systems.

Microsoft has released an update to fix this issue. To get the hotfix,
please visit the link below:

http://connect.microsoft.com/VisualS...wnloadID=21901

For more information on this issue, please visit:

Microsoft KB974373

vasmy

"J.de Vriendt" wrote:

> "vasmy" <vasmy@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> legale Corel versie?
>
> .
> Ja het is een legale versie.

Op XP doet hij het wel
vasmy

"J.de Vriendt" wrote:

> "vasmy" <vasmy@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> legale Corel versie?
>
> .
> Ja het is een legale versie.

Op XP doet hij het wel.
vasmy

"Gandalf Gladstone" wrote:

> [...]

> please visit the link below:
>
> http://connect.microsoft.com/VisualS...wnloadID=21901
>
> For more information on this issue, please visit:

Het werkt.

vasmy

"Gandalf Gladstone" wrote:

> [...]

> please visit the link below:
>
> http://connect.microsoft.com/VisualS...wnloadID=21901
>
> For more information on this issue, please visit:

Het werkt.