Windows defender

Happy Live

Windows defender
Beste lezers,

Bij mij is elke keer Windows Defender uitgeschakeld. Ik gebruik sinds
een paar dagen Windows Security Essentials en daarna is het begonnen. Ik
heb al gegoogeld maar dat leverde hints op van uitgeschakelde services.
De services staan echter aan. Ik heb het probleem op mijn laptop en op
mijn PC.

Doe ik iets fout?

Met vriendelijke groeten,

Happy Life gkbnews at xs4all dot nl

Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding.
FredW

Re: Windows defender

Windows Defender is opgenomen in MSE.

--
Groeten van Fred W. te H.
Verander vastbesloten van mening.
Happy Live

Re: Windows defender
FredW zei het volgende op 15-10-2009 22:06:

> Windows Defender is opgenomen in MSE.
>
> --
> Groeten van Fred W. te H.
> Verander vastbesloten van mening.
> Loesje - goud van oud (78)

Fred bedankt. Nu ik even meer gericht gezocht heb heb ik het gelezen.
Dom dom dom van mij. :-)

Happy Life gkbnews at xs4all dot nl

Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding.
karelV [MS MVP]

Re: Windows defender
FredW schreef op 15-10-2009 22:06:

> Windows Defender is opgenomen in MSE.

En om het compleet te maken: MSE schakelt Windows Defender dus uit. Er
is dus niks mis met de situatie van Gé.

Hebbes

Re: Windows defender
"Happy Live" <happylive@xxxxx.nl.invalid> schreef in bericht
> [...]
>

> Met vriendelijke groeten,
>
> Happy Life gkbnews at xs4all dot nl
>
> Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding.

Bij mij staat er iedere keer "niet beschikbaar".

Jawade

Re: Windows defender
Hebbes <whisperer@nietgoed.com> schreef op Sat, 17 Oct 2009 08:28:33 +0200 in artikel <utD5SMvTKHA.4364@TK2MSFTNGP04.phx.gbl>:
> "Happy Live" <happylive@xxxxx.nl.invalid> schreef in bericht

> Bij mij staat er iedere keer "niet beschikbaar".

Heb je de andere reacties niet gelezen?

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. Kolibrie Software Tools:
http://jawade.nl/ 1 juni: HexEditor, Diskeditors met MBR-rebuilders!
Happy Live

Re: Windows defender
Jawade zei het volgende op 17-10-2009 8:32:

> Heb je de andere reacties niet gelezen?

Ja ik heb ze gelezen en ik heb geantwoord, dat ik mezelf dom vind :-)

Happy Life gkbnews at xs4all dot nl

Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding.
FredW

Re: Windows defender
On Sat, 17 Oct 2009 17:58:51 +0200, Happy Live
<happylive@xxxxx.nl.invalid> wrote:

>Ja ik heb ze gelezen en ik heb geantwoord, dat ik mezelf dom vind :-)

Eh, de opmerking van Jawade was niet voor jou bedoeld.
Je hoefde niet te reageren.
;-)

"Jawade" <Henk_Jawade@hotmail.com> schreef in bericht
> [...]

> Bootmanager (+Vista +Linux +Engels), ClrMBR, SDir(DIRsize), POP3lezer,
> Console-filebrowser, Kalender, Webtellers en IP-log, USB-stick tester.

Neen, maar ik ga de instelling wijzigen naar 'alle berichten weergeven' en
dan verder kijken. Bedankt voor de aanwijzing.

meindert@discussions.microsoft.com

Re: Windows defender
Beste KarelV,

Is het zinvol om Windows Defender dan te verwijderen?

Met vriendelijke groet,
Meindert