Linken werken niet

Nard

Linken werken niet
Hallo....
Wanneer ik http://www.startpagina.nl/ open, werken daar de linken niet.
Klik ik op een van de linken dan verschijnt er links in de taakbalk 'Fout op
deze pagina'
Verder gebeurd er niets en ik werk met Windows 7 Ultimate en IE 8

Wie weet een oplossing?
Alvast bedankt. Nard.

karelV [MS MVP]

Re: Linken werken niet
Nard schreef op 14-10-2009 14:36:
> [...]
> 'Fout op deze pagina'
> Verder gebeurd er niets en ik werk met Windows 7 Ultimate en IE 8

Probeer
Start - Standaardprogramma's - Uw standaardprogramma's instellen ->
Internet Explorer als standaard instellen

Nard

Re: Linken werken niet

"karelV [MS MVP]" <karelV@deGroeten.local> schreef in bericht

> Probeer
> Start - Standaardprogramma's - Uw standaardprogramma's instellen ->
> Internet Explorer als standaard instellen

Heb het gedaan volgens jou beschrijving maar geen resultaat
Nard

karelV [MS MVP]

Re: Linken werken niet
Nard schreef op 14-10-2009 16:30:

> "karelV [MS MVP]" <karelV@deGroeten.local> schreef in bericht

> Heb het gedaan volgens jou beschrijving maar geen resultaat
> Nard

Probeer dan eens: regsvr32 urlmon.dll <enter>

> Probeer dan eens: regsvr32 urlmon.dll <enter>

Geeft aan dat DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd
maar het probleem is hier niet mee opgelost.
Nog een suggestie?
Nard.

Nard Thomassen

Re: Linken werken niet

"Nard" <nard@noreply.invalid> schreef in bericht

> [...]

> Geeft aan dat DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd
> maar het probleem is hier niet mee opgelost.

Heb intussen systeemherstel gedaan en de linken werken nu.
Bedankt Nard.

Sven

RE: Linken werken niet
Hallo....

heb je dit probleem alleen bij startpagina.nl? Misschien helpt het als je de
tijdelijke internet bestanden en cookies een keer weggooit? Anders de pc een
keer scannen op spyware etc....