Items windows update niet zichtbaar

~~GC~~

Items windows update niet zichtbaar
zonet melding van Microsoft ontvangen dat er updates beschikbaar zijn,
venster geopend,
er zijn 11 belangrijke en 2 optionele updates beschikbaar zijn maar verder
is er niets te zien.
ik kijk altijd eerst wat er aangeboden wordt en kies dan wat er
geinstalleerd wordt.
maar nu kan ik niets zien, heeft er nog iemand deze ervaring ?
dit is de eerste keer dat dit voorkomt.

Groeten GC

karelV [MS MVP]

Re: Items windows update niet zichtbaar
~~GC~~ schreef op 13-10-2009 20:40:
> [...]
> geinstalleerd wordt.
> maar nu kan ik niets zien, heeft er nog iemand deze ervaring ?

Helaas (voor jou): ik krijg net 12 belangrijke updates aangeboden en die
staan allemaal keurig in het lijstje.

Rudolpho

Op 13-10-2009 20:58, karelV [MS MVP] schreef:

> Helaas (voor jou): ik krijg net 12 belangrijke updates aangeboden en die
> staan allemaal keurig in het lijstje.

Het kan nog erger: ik krijg de foutcode 80070002 (Er kan niet naar
nieuwe updates worden gezocht). De aangegeven oplossing werkt niet :-(
Een Google actie leverde een draadje op waarin jij aangeeft om een
ticket bij Microsoft aan te maken voor het probleem (gelukkig gratis)
Mij benieuwd of je zich aan de belofte houden om binnen één werk dag
voor een oplossing te zorgen.
--

Rudolpho
Carpe Diem
Nico 10

Re: Items windows update niet zichtbaar
Goeiemorgen iedereen,

Had ik ook voor en d8: mss eerst eens rebooten en idd 5 minuutjes later
kon ik toch de updates zien
Hopelijk lukt het bij u, hier is het reeds OK.

mvg, nico

"~~GC~~" <gcgc@invalid.telenet.be> schreef in bericht
> [...]
> geinstalleerd wordt.
> maar nu kan ik niets zien, heeft er nog iemand deze ervaring ?

~~GC~~

> [...]

> geinstalleerd wordt.
> maar nu kan ik niets zien, heeft er nog iemand deze ervaring ?

Ja na x aantal maal re-booten werden ze plots wel zichtbaar, opgelost dus.

Groeten GC

PvC

RE: Items windows update niet zichtbaar
Ik heb het zelfde probleem sinds afgelopen week. Neem aan dat het een brakke
automatische update is. Laat even weten als je een oplossing vindt?
Dank

"~~GC~~" wrote:

> [...]
> geinstalleerd wordt.
> maar nu kan ik niets zien, heeft er nog iemand deze ervaring ?

whiz is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Re: Items windows update niet zichtbaar
Quote:
Originally Posted by ~~GC~~ View Post
[...]

Ik had vandaag hetzelfde probleem en er is een eenvoudiger oplossing.
1:Rechtsklikken op de taakbalk en in het menu taakbeheer starten kiezen
2:In het tabblad processen rechts klikken op explorer.exe en proces beeindigen kiezen.
Let op explorer en niet iexplorer, je taakbalk verdwijnt nu maar die komt zo weer terug.
3:Op bestand klikken in het menu en nieuwe taak(uitvoeren...) kiezen
4:achter openen vul je nu explorer in en dan ok klikken
5:als je nu naar windows update gaat kun je de updates weer zien.

succes

Last edited by whiz : 01-06-2011 at 09:57. Reason: typo