Tabbladen in Internet Explorer

Lion

Tabbladen in Internet Explorer

Beste,

als ik Internet open met Internet Explorer heb ik sinds een paar dagen
tabbladen met allemaal grote karakters en afbeeldingen; Ik schat de grote
van "groot" bij de instelling "Tekengrootte" daar waar "Kleiner" staat
aangevinkt. Daarentegen is bij het openen van het Internet met Firefox alles
normaal gebleven (klein).

Bij Internet Explorer heb ik reeds de tekengroote op "Klein" gezet maar er
veranderd niks. Zelfs als ik "Extra groot" aanvink veranderd er niks!! Wat
zou dit probleem kunnen veroorzaken?? Ik heb reeds verder gezocht maar
geraak niet verder dan de huidige situatie!!

Wat zou dit probleem kunnen veroorzaken en wie kan me helpen het op te
lossen??

Reeds bedankt op voorhand voor de eventuele hulp!!

MVGroeten,
Lion
Gebruiker van het OS Windows Vista Ultimate op een Laptop Acer Aspire 8920
xxxxx.

Andre

Re: Tabbladen in Internet Explorer
Op Mon, 12 Oct 2009 23:01:01 +0200 schreef Lion , :

> [...]
>geraak niet verder dan de huidige situatie!!
>
>Wat zou dit probleem kunnen veroorzaken en wie kan me helpen het op te

CTRL + Scrolwieltje al een geprobeerd.
--
Groetjes
André (VB)
Lion

Re: Tabbladen in Internet Explorer

Ja Andre, dat was het!! Ondertussen heb ik nog eens verder gezocht en ben
bij "In en Uitzoomen" terecht gekomen die ik op 100% heb gezet en het
probleem was opgelost.

Ook de door u aangebrachte oplossing is de juiste, maar op een andere
manier. Ik moet waarschijnlijk aan het wieltje hebben gedraaid zonder te
beseffen dat de grote van het tabblad daardoor was veranderd!!

Alvast bedankt voor de oplossing en de vlugge reactie!!

MVGroeten,
Lion

J.de Vriendt

Re: Tabbladen in Internet Explorer

"Andre" <me@privacy.invalid> schreef in bericht

> CTRL + Scrolwieltje al een geprobeerd.
> --
> Groetjes
> André (VB)

of ook: Ctrl en + of - toets

BugHunter

Lion <robertcee@telenet.be> schreef:

> [...]
> beseffen dat de grote van het tabblad daardoor was veranderd!!
>
> Alvast bedankt voor de oplossing en de vlugge reactie!!

Wat was het???? Wat was die aangebrachte oplossing????
En heeft het tabbled een grote????

--
Bye, BugHunter.