Probleem met aanvraag upgrade Windows 7

Picasso

Probleem met aanvraag upgrade Windows 7
Verledenweek heb ik een nieuwe pc gekocht een Acer Aspire M7720.
De verkoper legde mij uit dat met deze pc waar Vista opstaat er een upgrade
kan aangevraagd worden bij Acer voor de Windows 7 versie (kost ongeveer 15
Euro).
Na invullen van de S/N komt er een scherm te voorschijn dat dit Nr niet
voldoet om in aanmerking te komen voor de upgrade W7.
Ik heb gebeld naar Acer en daar zegden ze mij dat ik een week moet wachten
omdat de server overbelast is. Ook heb ik een mail gestuurd met alle
gegevens van die pc en de uitleg, direct daarna een schermpje dat ik een
antwoord mag verwachten binnen de 24 uur dit was woensdag 7/10 en tot op
heden geen antwoord.
De pc boer kan er ook niets aandoen ik moet bij Acer zijn.

Wat kan ik nu nog ondernemen om toch te kunnen genieten van deze aanbieding.
Alvast bedankt voor een antwoord.
http://www.acer.com/windows7upgrade/nld/eligible.html

Flash

Re: Probleem met aanvraag upgrade Windows 7
Picasso drukte met precisie uit :
> [...]
> De pc boer kan er ook niets aandoen ik moet bij Acer zijn.
>
> Wat kan ik nu nog ondernemen om toch te kunnen genieten van deze aanbieding.

Wat denk je zelf?
Geduld hebben............vooral bij ACER!

J. Doomen Danego

Re: Probleem met aanvraag upgrade Windows 7

"Picasso" <picassoNOMAIL@no.no> schreef in bericht
> [...]
> De pc boer kan er ook niets aandoen ik moet bij Acer zijn.
>
> Wat kan ik nu nog ondernemen om toch te kunnen genieten van deze

Naar mijn mening is en blijft de PC boer verantwoordelijk.
Die heeft deze toezegging gedaan.
De leverancier is het enige officiele aanspreekpunt, niet de fabrikant of
distributeur.

(Ikzelf heb een fabriek en groothandel gehad van electronische orgels en
keyboards, en mijn handelaren deden ook wel toezeggingen waar ik niet aan
gehouden was)

Gr,
Jodoti

Picasso

Re: Probleem met aanvraag upgrade Windows 7

"J. Doomen Danego" <info@soundtechnology.nl> schreef in bericht

> [...]

> keyboards, en mijn handelaren deden ook wel toezeggingen waar ik niet aan

Het zou een bekend probleem zijn, maarja wat doen ze er aan.
http://www.kieskeurig.be/pc/acer/asp...eviews/314900/

Marius

> [...]

> De pc boer kan er ook niets aandoen ik moet bij Acer zijn.
>
> Wat kan ik nu nog ondernemen om toch te kunnen genieten van deze

Heb je je Acer wel eerst geregistreerd?
Als je dat niet hebt gedaan kom je (nog) niet in aanmerking voor
garantie/support en dat kan de reden zijn dat je S/N nog niet wordt herkend
voor de W7 upgrade.

Picasso

Re: Probleem met aanvraag upgrade Windows 7

"Marius" <anonymous@microsoft.invalid> schreef in bericht

> [...]

> Als je dat niet hebt gedaan kom je (nog) niet in aanmerking voor
> garantie/support en dat kan de reden zijn dat je S/N nog niet wordt

Ja, de rigistratie heb ik gedaan 2 dagen VOOR de aanvraag naar de upgrade
W7.

Mike

> [...]

> De verkoper legde mij uit dat met deze pc waar Vista opstaat er een
> upgrade kan aangevraagd worden bij Acer voor de Windows 7 versie

Had even een paar weken gewacht en een PC met W7 gekocht.

Met wat wielertermen:
Je bent In het pak gestoken, met het hol open en nu lig je op de rekken

Picasso

Re: Probleem met aanvraag upgrade Windows 7

"Mike" <privacy.invalid@privacy.invalid> schreef in bericht
news:4ad35af6$0$11912$e4fe514c@dreader29.news.xs4a ll.nl...

> Had even een paar weken gewacht en een PC met W7 gekocht.
>
> Met wat wielertermen:
> Je bent In het pak gestoken, met het hol open en nu lig je op de rekken

Ik heb hem niet gekocht voor die upgrade.
Bij navraag zou een nieuwe Pc geleverd worden met W7 begin december ten
vroegste.
Ik moest dringend een nieuwe hebben.
Och krijg ik hem niet, dan koop ik wel eens w7.
Nu werk hij ook perfect met die vista er op.

Mike

> [...]

> Ik moest dringend een nieuwe hebben.
> Och krijg ik hem niet, dan koop ik wel eens w7.
> Nu werk hij ook perfect met die vista er op.

Collega met een zefde probleeem, Samsung gekocht bij Mycom met 15 Euro
administratiekosten voor Upgrade naar W7.
Al 12 dagen bezig..

Juridisch gezien, even maar geen centen of tijd aan besteden..

Picasso

> [...]

> Ik moest dringend een nieuwe hebben.
> Och krijg ik hem niet, dan koop ik wel eens w7.
> Nu werk hij ook perfect met die vista er op.

Ik heb geen enkele reactie gekregen van Acer na 4 telefoons van ongeveer 20
min wachten en één min gesprek.
Beloven en beloven dat ze een upgrade gingen opsturen maar nooit iets
gezien.
Zondagavond 22/11 geef ik nog eens mijn S/N in en die word aanvaard ik maak
14.90 Euro over en vrijdag
heb ik de upgrade binnen die verstuurd is uit Budapest.
Na lang wachten en alles zelf doen is het toch in orde gekomen.
Bedankt Acer ik zal aan u denken bij mijn volgende aakoop.

Mvg.