MCupdate?

Huib

MCupdate?
Hallo,

In taakbeheer vond ik MCupdate?
Na googlen is er een verband met Mcafee . Deze heeft echter nooit op mijn
systeem gestaan...

Hoe is die er gekomen?

Ik veronderstel dat er toch geen andere functie aan gekoppeld is dus heb ik
hem maar uitgeschakeld.

Mvg
Huib

Mamamegs [MVP]

Re: MCupdate?
Op zaterdag 10-10-2009 tiepte Huib de volgende 'wijze' woorden:
> [...]
> mijn systeem gestaan...
>
> Hoe is die er gekomen?
>
> Ik veronderstel dat er toch geen andere functie aan gekoppeld is dus

MCupdate is onderdeel van Windows Media Center. (En McAfee heeft ook
een
bestand met die naam...)
Welke het is kun je zien aan de beschrijving in Taakbeheer, of aan de
lokatie van het bestand, via rechtklik op het proces > Bestandslokatie
openen.

www.sevenbits.nl

Ons vernieuwde forum:
www.bitsforums.nl/forum/index.php

Huib

Re: MCupdate?

"Mamamegs [MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
> [...]

> Welke het is kun je zien aan de beschrijving in Taakbeheer, of aan de
> lokatie van het bestand, via rechtklik op het proces > Bestandslokatie

Bedankt voor de info, was inderdaad geen Mcafee doch Media Center.
Wat die mogelijke update juist doet weet ik niet.
Ik heb hem terug ingeschakeld doch met een triggering eenmaal per week en
niet elke dag.

mvg
Huib

Osie

Re: MCupdate?

"Huib" <anonymous@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]

> Wat die mogelijke update juist doet weet ik niet.
> Ik heb hem terug ingeschakeld doch met een triggering eenmaal per week en

Het haalt de programmagids op en nog wat andere amerikaanse dingen waar we
in europa niks aan hebben. Je kan dat gerust uitschakelen. Die programmagids
word ook door mediacenter zelf opgehaald. (waardoor je computer soms
spontaan aanslaat. En het tijdstip zonder speciale tool niet is te
veranderen).

Voor degene met het probleem van het nachtelijk opstarten van hun computer
onderstaande link geeft een programma waarmee het tijdstip van ophalen kan
veranderen.
Voorwaarde is wel dat je de bovengenoemde MCupdate taak uitschakeld. Want
die zet het tijdstip steeds terug naar de oorspronkelijke tijd. Werkt prima
in Vista.

http://www.avsoft.nl/Tools/guidedltime/