Wat vinden jullie van het vernieuwde VistaBits forum?

Mamamegs [MVP]

Wat vinden jullie van het vernieuwde VistaBits forum?
We (Mark en ik) zijn de laatste tijd bezig geweest met het aanpassen
van
het VistaBits forum, dat sinds gisteren door het leven gaat als
BitsForums.nl. Bij deze verandering hoor ook een nieuwe layout.
We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden! Geef je mening op
http://www.bitsforums.nl/forum/index...pic,224.msg762

www.sevenbits.nl

Ons vernieuwde forum:
www.bitsforums.nl/forum/index.php

~PCfreak ©~

Re: Wat vinden jullie van het vernieuwde VistaBits forum?
Op Sat, 10 Oct 2009 11:42:09 +0200, schreef Mamamegs [MVP]
<mamamegs@wilgeenmail.invalid> het volgende.

Netjes en overzichtelijk.

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
Chris

Re: Wat vinden jullie van het vernieuwde VistaBits forum?
Op 10-10-2009, heeft Mamamegs [MVP] verondersteld :
> [...]
> BitsForums.nl. Bij deze verandering hoor ook een nieuwe layout.
> We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden! Geef je mening op

ziet er strak en overzichtelijk uit.

George

Re: Wat vinden jullie van het vernieuwde VistaBits forum?
Strak, modern en duidelijk. Bezocht ook een hele tijd VistaBits. Heeft denk
ik veel groeipotentie. Complimenten!!
Groet, George

"Mamamegs [MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
> [...]
> BitsForums.nl. Bij deze verandering hoor ook een nieuwe layout.
> We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden! Geef je mening op

J.de Vriendt

> [...]

> BitsForums.nl. Bij deze verandering hoor ook een nieuwe layout.
> We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden! Geef je mening op

Hulde voor dit nieuwe initiatief, maar te veel toeters en bellen, en gedoe
voor een luie internetter zoals ik. Waarom niet recht toe recht aan een
forum zoals deze nieuwsgroep?

~PCfreak ©~

Re: Wat vinden jullie van het vernieuwde VistaBits forum?
Op Sat, 10 Oct 2009 14:38:57 +0200, schreef "J.de Vriendt"
<jdv78923@upcmail.com> het volgende.

> [...]

>voor een luie internetter zoals ik. Waarom niet recht toe recht aan een

Omdat een forum nu eenmaal totaal iets anders is dan nieuwsgroepen.

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
Rudolpho

Op 10-10-2009 14:38, J.de Vriendt schreef:

> [...]
>>

> Hulde voor dit nieuwe initiatief, maar te veel toeters en bellen, en
> gedoe voor een luie internetter zoals ik. Waarom niet recht toe recht

Je verwart een forum met een nieuwsgroep.
--

Rudolpho
Carpe Diem
Leen

Re: Wat vinden jullie van het vernieuwde VistaBits forum?
> Je verwart een forum met een nieuwsgroep.
> --
>
> Rudolpho
> Carpe Diem

Het blijft een kwestie van Vraag/Antwoord/Antwoord/Vraag enz.
No offence..maar persoonlijk blijf ik een Forum voor dit type
informatieuitwisseling een draak van een oplossing vinden.
Maar zoals gezegd, dat is persoonlijk.

Have a nice day/weekend!

"Rudolpho" <a@b.invalid> schreef in bericht

J.de Vriendt

Re: Wat vinden jullie van het vernieuwde VistaBits forum?

"Rudolpho" <a@b.invalid> schreef in bericht

> Je verwart een forum met een nieuwsgroep.
> Rudolpho

Ik verwar niets , wat ik bedoel is dat ik de voorkeur geef aan de
overzichtelijkheid en simpelheid van een nieuwsgroep. De doelstelling en
uiteindelijk resultaat is hetzelfde, nl. vraag en antwoord.

~PCfreak ©~

Re: Wat vinden jullie van het vernieuwde VistaBits forum?
Op Sat, 10 Oct 2009 15:44:11 +0200, schreef "Leen"
<ms_windows_2000@hotmail.com> het volgende.

> [...]
>No offence..maar persoonlijk blijf ik een Forum voor dit type
>informatieuitwisseling een draak van een oplossing vinden.

Idd is dat persoonlijk, maar nieuwsgroepen zijn meer algemeen waar na
veloop van tijd de berichten verdwijnen. Een forum verliest in principe
geen berichten (naar wens van de eigenaar van dat forum) en is veel
langer houdbaar.
Persoonlijk volg ik ook liever nieuwsgroepen en bewaar de relevante
berichten, maar af&toe is een forum best handig.

groetjes Henk