beeldopbouw onder windows mail (hernieuwd)

KoosR46

beeldopbouw onder windows mail (hernieuwd)
Sinds een tijdje gaat de beeldopbouw in windows mail heel langzaam of heel
langzaam. Ik zal het even met een voorbeeld proberen uit te leggen. Ik krijf
regelmatig mailtjes van Euroclix en soortgelijke sites. Als ik die open
krijg ik geen plaatjes, alleen de opmaak. Ik weet waar het vakle zit waar je
door kunt klikken voor de volgende site. Als ik daar klik (blanco plaats)
dan komt die site probleemloos. Ik heb alle vinkjes al verwijderd en weer
geplaatst maar niets helpt. Ik heb ook al verschillende virusscanners
geprobeerd voor het geval deze iets tegenhouden. Ik heb Vista erop staan,
gebruik Firefox en Windows Mail. Ik denk zelf dat er ergens iets is blijven
staan wat zegt dat hij bepaalde sites moet tegnhpouden. Wie helpt me

karelV [MS MVP]

Re: beeldopbouw onder windows mail (hernieuwd)
KoosR46 schreef op 1-10-2009 9:37:
> [...]
> staan, gebruik Firefox en Windows Mail. Ik denk zelf dat er ergens iets
> is blijven staan wat zegt dat hij bepaalde sites moet tegnhpouden. Wie

Dit is nou al de derde draad over hetzelfde probleem. Dat is NIET erg
handig :-(

Sites kunnen geblokkeerd worden door regels in het bestand Hosts (zonder
extensie). Dat vind je in de map C:\Windows\System32\drivers\etc
Open Hosts met kladblok en kijk wat erin staat. Zie ook
http://www.vista-helpdesk.nl/tips-a-...host-file.html

KoosR46

Re: beeldopbouw onder windows mail (hernieuwd)
in het host bestand staat maar 1 regeltje nl 127.0.0.1 localhost

KoosR46 schreef op 1-10-2009 10:33:
> "karelV [MS MVP]" <karelV@deGroeten.local> schreef in bericht

> in het host bestand staat maar 1 regeltje nl 127.0.0.1 localhost

Stuur me maar eens (als bijlage!) zo'n weigerende email van Euroclix,
zie je gmail postvak IN.

En: ik beantwoord hier berichten bij voorkeur *onderaan*, dan blijft het
geheel misschien nog leesbaar.

Cnut

> Stuur me maar eens (als bijlage!) zo'n weigerende email van Euroclix, zie
> je gmail postvak IN.

<OT> Bestel wel eerst een BH ;-)
"Maar wat blijkt, je moet eerst een bestelling bij *Hunkemoller* of de
Staatsloterij of een ander baggerbedrijf doen voordat je daadwerkelijk
Euroclix krijgt. Wtf is het nut van "gratis geld verdienen" als je constant
bestellingen moet doen die veel geld kosten? Wat een bout-systeem zeg."
http://forum.fok.nl/topic/1126589

karelV [MS MVP] schreef op 1-10-2009 11:40:

> Stuur me maar eens (als bijlage!) zo'n weigerende email van Euroclix,
> zie je gmail postvak IN.

Ontvangen. Ik heb wat ge-experimenteerd met het mailtje van
moneymiljonair. Dat opent 'normaal' (met afbeeldingen) in Outlook
Express, Mozilla Thunderbird en in Windows Mail. Met die mail is dus
niks mis.
In Windows Mail is het wel nodig om het vinkje weg te halen op het
tabblad Beveiliging 'afbeeldingen en andere externe inhoud ....
blokkeren', maar dat stond bij jou al goed geloof ik.

Om te kijken of het een andere beveiliging is of een DNS-probleem:
Start - cmd <enter>
Geef in het zwarte 'dos'-scherm de opdracht
ping www.moneymiljonair.nl<enter>
Lijkt de uitvoer hier dan heel erg veel op? Let ook op het genoemde
IP-adres 194.48.214.68.

C:\>ping www.moneymiljonair.nl

Pingen naar www.moneymiljonair.nl [194.48.214.68] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 194.48.214.68: bytes=32 tijd=8 ms TTL=56
Antwoord van 194.48.214.68: bytes=32 tijd=11 ms TTL=56
Antwoord van 194.48.214.68: bytes=32 tijd=10 ms TTL=56
Antwoord van 194.48.214.68: bytes=32 tijd=9 ms TTL=56

Ping-statistieken voor 194.48.214.68:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0
(0% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één
bewerking in mill
iseconden:
Minimum = 8ms, Maximum = 11ms, Gemiddelde = 9ms

KoosR46

Re: beeldopbouw onder windows mail (hernieuwd)
Ik heb vanmorgen het mail account nog verwijderd en weer opnieuw toegevoegd
en nu krijg ik de opbouw wel, maar heel traag.
Ik heb die ping uitgevoerd en kreeg ongeveer dezelfde cijfers als die jij
had, behalve de tijd die was 32, 30 31 en 31
Ik heb euroclix ook gepingd en daar kreeg ik 4 verloren pakketten en een
time-out bij opdracht
in elk geval heel veel dankjewels voor je inzet

KoosR46 schreef op 2-10-2009 13:34:
> Ik heb vanmorgen het mail account nog verwijderd en weer opnieuw
> toegevoegd en nu krijg ik de opbouw wel, maar heel traag.

Probeer dit toch ook eens:
Start - Standaardprogramma's - Uw standaardprogramma's instellen ->
Internet Explorer en Windows Fotogalerie als standaard instellen