draadloze netwerk adapter niet automatisch opstarten als er al een bedrade verbinding is

Marius

draadloze netwerk adapter niet automatisch opstarten als er al een bedrade verbinding is
Als ik mijn laptop (Acer Aspire 8930) aanzet, wordt ook altijd de draadloze
netwerkadapter ingeschakeld zelfs als er reeds een bedrade verbinding is en
maakt dan eveneens verbinding met een draadloos netwerk.
Op het toetsenbord zit weliswaar een knop waarmee je het draadloze LAN kan
toestaan of opheffen, maar eigenlijk zou ik willen dat de draadloze
verbinding niet wordt gemaakt als er al een bedrade verbinding met een
netwerk is. Is dit ergens in te stellen?

Marius

Jawade

Re: draadloze netwerk adapter niet automatisch opstarten als er al een bedrade verbinding is
Op Zaterdag 26 September 2009 19:01:18 +0200, schreef Marius <anonymous@microsoft.invalid> in artikel <#0O51rsPKHA.1876@TK2MSFTNGP06.phx.gbl>:
> [...]
> verbinding niet wordt gemaakt als er al een bedrade verbinding met een
> netwerk is. Is dit ergens in te stellen?

Gewoon je inloggegevens wissen (of misschien ongeldig maken met een
kleine verandering).

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. Kolibrie Software Tools:
http://jawade.nl/ 1 juni: HexEditor, Diskeditors met MBR-rebuilders!
Mike

"Marius" <anonymous@microsoft.invalid> schreef:

> [...]
> verbinding niet wordt gemaakt als er al een bedrade verbinding met een
> netwerk is. Is dit ergens in te stellen?

WiFi (draadloos toegangspunt/ interface uitschakelen) in het modem

Hans

Marius wrote:
> [...]
> draadloze verbinding niet wordt gemaakt als er al een bedrade
> verbinding met een netwerk is. Is dit ergens in te stellen?

Jij bedoelt zoiets:
http://www.wirelessautoswitch.com/
Mogelijk dat er ook een soortgelijk iets maar dan gratis is.

Succes , Hans.

Planky

Hans schreef:

> Jij bedoelt zoiets:
> http://www.wirelessautoswitch.com/
> Mogelijk dat er ook een soortgelijk iets maar dan gratis is.
>
> Succes , Hans.

Als je een snelkoppeling van die draadloze verbinding op je bureaublad
zet kan je hem uitschakelen door er met de rechtermuisknop op te klikken
en dan kiezen voor uitschakelen.
Idem voor inschakelen.
1 keer uitschakelen en hij blijft ook uitgeschakeld na een herstart.
Even Afwezig

Re: draadloze netwerk adapter niet automatisch opstarten als er al een bedrade verbinding is
Op Mon, 28 Sep 2009 20:59:58 +0200, "Hans"
<h_colijnNO@SPAMhotmail.com> schreef:

>Jij bedoelt zoiets:
>http://www.wirelessautoswitch.com/
>Mogelijk dat er ook een soortgelijk iets maar dan gratis is.

Ach, voor $4,95 hoef je toch niet moeilijk te gaan doen?
--
Even Afwezig
Marius

Re: draadloze netwerk adapter niet automatisch opstarten als er al een bedrade verbinding is

"Hans" <h_colijnNO@SPAMhotmail.com> schreef in bericht

> Jij bedoelt zoiets:
> http://www.wirelessautoswitch.com/
> Mogelijk dat er ook een soortgelijk iets maar dan gratis is.
>
> Succes , Hans.

Zoiets zoek ik dus... bedankt voor de tip.

Marius