problemen met mail

KoosR46

problemen met mail
Ik gebruik vista en windows mail. mijn virusscanner is Avast. Als ik een
mailtje krijg van bv Euroclix krijg ik alleen het kader en de plaatjes komen
niet. Bij sommige mails staat dat ik de webversie moet bekijken om een goed
resultaat te hebben. Er staat soms boven ins dat het UNICODE UTF-8 is
euroclix staat ook in het lijstje van veilige adressen, maar helaas
Wie kan en wil mij helpen

karelV [MS MVP]

Re: problemen met mail
KoosR46 schreef op 26-9-2009 9:17:
> [...]
> UTF-8 is
> euroclix staat ook in het lijstje van veilige adressen, maar helaas

In WM: extra - opties - tab Beveiliging vinkjes weghalen of juist zetten
helpt niet?

KoosR46

Re: problemen met mail
Dat heb ik allemaal al geprobeerd. Ik denk zelf dat het met AVAST te maken
heeft, maar kan het niet vinden
"karelV [MS MVP]" <karelV@deGroeten.local> schreef in bericht

> In WM: extra - opties - tab Beveiliging vinkjes weghalen of juist zetten
> helpt niet?

karelV [MS MVP]

Re: problemen met mail
KoosR46 schreef op 26-9-2009 9:53:
> Dat heb ik allemaal al geprobeerd. Ik denk zelf dat het met AVAST te
> maken heeft, maar kan het niet vinden
> "karelV [MS MVP]" <karelV@deGroeten.local> schreef in bericht

Als je zelf denkt dat het door Avast komt: die uitschakelen (in ieder
geval het onderdeel dat e-mails scant).
Dat het een unicode utf-8 bericht is, doet niet terzake.

KoosR46

Re: problemen met mail
Ik heb avast er al af en NOD32 erop gezet, geen enkel verschil, dus mijn
suggestie was fout
Heb het ook zonder scanner geprobeerd, ook hetzelfde probleem
kan ik windows mail opnieuw installeren? zo ja, hoe

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4459 (20090926) __________

KoosR46 schreef op 26-9-2009 14:28:
> [...]
> Heb het ook zonder scanner geprobeerd, ook hetzelfde probleem
> kan ik windows mail opnieuw installeren? zo ja, hoe

Opnieuw downloaden kan niet, wel dit:
http://www.vistabits.nl/probleemoplo...instellen.html
maar of dat jouw probleem zal oplossen betwijfel ik.

Wel is Windows Live Mail (de opvolger van Windows Mail) te downloaden en
te installeren.

FredW

Re: problemen met mail
On Sat, 26 Sep 2009 14:28:51 +0200, "KoosR46" <koosr46@gmail.com> wrote:

Voor een reactie zie onderaan het bericht

> [...]
>
> part000.txt - decompression could not complete (possible reasons: insufficient free memory or disk space, or a problem with temp folders)

Zou je s.v.p. deze malle boodschap van NOD32 willen uitzetten?
- Advanced setup
- Antivirus and antispyware
- Email client protection
[aan de rechterkant verder gaan]
- Alerts and notifications
- Append tag messages ........
kies b.v. "To infected mail only"
[en dit op twee plaatsen aanpassen]

--
Groeten van Fred W. te H.
Ochtendhumeur, zet eens een theemuts op.
> [...]

>Heb het ook zonder scanner geprobeerd, ook hetzelfde probleem
>kan ik windows mail opnieuw installeren? zo ja, hoe

Waarom denk je dat dit door een virus veroorzaakt zou worden?
Het niet (goed) afbeelden van plaatjes in een e-mail heeft meestal aan
andere oorzaak.
Hoe lang heb je dit verschijnsel al?

Welke versie van AdobeFlashplayer heb je ge´nstalleerd?
http://www.adobe.com/software/flash/about/

P.S. s.v.p. onderaan het bericht antwoorden, dan blijft (wordt) het
geheel nog wat leesbaar.
;-)

--
Groeten van Fred W. te H.
Ochtendhumeur, zet eens een theemuts op.
Loesje - goud van oud

spot is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Re: problemen met mail
Quote:
Originally Posted by FredW View Post
> [...]

andere oorzaak.
Hoe lang heb je dit verschijnsel al?

Welke versie van AdobeFlashplayer heb je ge´nstalleerd?
Adobe - Flash Player

[...]

Als bij Lezen Tekst zonder opmaak is geselecteerd, krijg je ook geen plaatjes.