Prestatie

Hebbes

Prestatie
De prestatie van mijn computer heeft een Basis Score van 3,7. In de Top 10
Windows Vista tips wordt geadviseerd het onderdeel met de laagste cijfer te
vervangen. Bij mij zijn dat: Bureaubladprestatie voor windows Aero(3,9) en
Prestaties voor zakelijke toepassingen en spellen in 3D (3,7). Hoe kan ik
deze onderdelen vervangen om de prestaie te verbeteren?
Ik gebruik Windows Vista Home Premium SP2
Alvast bedankt voor de reactie.

Gert

Re: Prestatie
Hebbes gebruikte zijn klavier om te schrijven :
> [...]
> deze onderdelen vervangen om de prestaie te verbeteren?
> Ik gebruik Windows Vista Home Premium SP2

Een andere videokaart inbouwen.

~PCfreak ©~

Re: Prestatie
Op Fri, 25 Sep 2009 13:19:23 +0200, schreef "Hebbes"
<whisperer@nietgoed.com> het volgende.

> [...]
>deze onderdelen vervangen om de prestaie te verbeteren?
>Ik gebruik Windows Vista Home Premium SP2

Dit betreft alleen de videokaart, als jij geen gamer bent of hooguit
af&toe een spelletje speelt, is er niets aan de hand.
Ben je daarentegen ontevreden over de videoprestaties bij met name
games, koop dan een snellere videokaart.

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
budgie

Re: Prestatie

"Hebbes" <whisperer@nietgoed.com> schreef in bericht
> [...]
> ik deze onderdelen vervangen om de prestaie te verbeteren?
> Ik gebruik Windows Vista Home Premium SP2

Als je nergens last van hebt zou ik me over die prestatiescores geen zorgen
maken...

Hebbes

Re: Prestatie
"~PCfreak ©~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
> [...]

> gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
> Algemene tips om zelf een PC te bouwen, zie mijn site.

Dan zal ik het verder met rust laten want ik ben geen 'gamer'. Af en toe een
potje Chess Titans en daar blijft het bij.
Bedankt voor de info.

Gr.

Hebbes

Re: Prestatie
"budgie" <none@hotmail.com> schreef in bericht

> "Hebbes" <whisperer@nietgoed.com> schreef in bericht
>>

> Als je nergens last van hebt zou ik me over die prestatiescores geen
> zorgen maken...

De info van Henk was duidelijk genoeg, dus ik kijk er niet meer naar.
Thanks.