Systeemherstel

SLe

Systeemherstel
Al enige tijd kan ik systeemherstel niet meer gebruiken. Ik moet dan
het venstertje ''systeembeveiliging'' activeren om dit ''aan'' te
zetten, maar daar krijg ik enkel de mededeling dat hij zoekt naar
''Beschikbare schijven'' en loopt dan vast. Ook onder het kopje
''Meest recente herstelpunt'' blijft het akelig leeg.
Verder merk ik niets bijzonders aan mijn computer en ook diverse
malware programma's geven een rustig beeld, dus ik vermoed niet dat ik
gehacked ben. Maar je weet maar nooit.
Iemand een idee?
Hans Schuts

Re: Systeemherstel
Op Tue, 22 Sep 2009 05:45:25 -0700 (PDT), SLe
<sjefleermakers@gmail.com> schreef:

> [...]
>Verder merk ik niets bijzonders aan mijn computer en ook diverse
>malware programma's geven een rustig beeld, dus ik vermoed niet dat ik

Mogelijk is er geen ruimte meer om de benodigde bestanden aan te
maken. Helaas valt er niets te beginnen met informatie als "niets
bijzonders" en "rustig beeld"......

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
karelV [MS MVP]

Re: Systeemherstel
SLe schreef op 22-9-2009 14:45:
> [...]
> Verder merk ik niets bijzonders aan mijn computer en ook diverse
> malware programma's geven een rustig beeld, dus ik vermoed niet dat ik

Het valt te proberen .... :
http://wiki.answers.com/Q/How_can_I_...System_Restore

SLe

Re: Systeemherstel
On 22 sep, 18:10, "karelV [MS MVP]" <kar...@deGroeten.local> wrote:
> SLe schreef op 22-9-2009 14:45:> Al enige tijd kan ik systeemherstel niet meer gebruiken. Ik moet dan

> Het valt te proberen .... :http://wiki.answers.com/Q/How_can_I_...System_Restore

Er is nog een halve HD aan ruimte en met rustig beeld bedoel ik dat ik
geen malware kan ontdekken en ook de computer niet trager is geworden.
Dat bestand SR.INF staat er in de gevonden map niet bij. Wel sti.inf.
Als ik dat wil installeren moet ik de CD plaatsen, maar dat durf ik
niet goed.Geen idee wat er dan gebeurt.
Evenzogoed bedankt, beiden.
Sjef
SLe

Re: Systeemherstel
On 23 sep, 18:22, SLe <sjefleermak...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Dat bestand SR.INF staat er in de gevonden map niet bij. Wel sti.inf.
> Als ik dat wil installeren moet ik de CD plaatsen, maar dat durf ik

Het probleem is opgelost.
Vermoedelijke oorzaak was het feit dat ik enige tijd geleden een lege
partitie hebt verwijderd. Deze stond links naast C: en daarom kon ik
hem niet met windows verwijderen, maar moest ik eerst m.b.v.EUSEUS C:
naar links verplaatsen. Kennelijk bleef er toen in systeemherstel nog
een link staan naar de oude C:. die dus inmiddels leeg was.
Toen ik daar eenmaal achter was, kon ik eenvoudig het vinkje bij de
oude C: weghalen en een nieuw plaatsen bij de nieuwe C:
Zo zie je maar weer AHMAS.
Misschien kan hiermee iemand zijn voordeel doen, dus vandaar dat ik
het meld.
Sjef.