[Nieuws] Nou, daar kunnen we het dan mee doen van onze zuurverdiende, in Vista geinvesteerde, centjes!

Cnut

[Nieuws] Nou, daar kunnen we het dan mee doen van onze zuurverdiende, in Vista geinvesteerde, centjes!
http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=...4&WT.mc_id=rss
[q]
In een vermoedelijke vlag van verstandsverbijstering heeft een topman van
Microsoft bekend dat Vista een 'minder goed product' was. Microsoft onthoudt
zich normaliter van dit soort uitspraken, zeker omdat Vista nog steeds
gewoon verkocht wordt.

De opzienbarende uitspraak werd gedaan door Charles Songhurst, general
manager of corporate strategy binnen Microsoft. Hij sprak met investeerders
op een conferentie. Zijn letterlijke woorden waren: "What people
underestimate is the importance of good or bad products. And sometimes your
products are good, sometimes the products are bad. And I think Vista was a
less good product for Microsoft."

Songhurst legt de vinger op de zere plek, want voor analisten, investeerders
en zelfs gebruikers was het al lang duidelijk dat Vista een log, langzaam en
matig presterend besturingssysteem was. Niet voor niets heeft Vista
voorganger XP nauwelijks weten te verdrijven binnen de bedrijfscultuur.
[/q]

"log, langzaam en matig presterend" herken ik niet, overigens.

Re: [Nieuws] Nou, daar kunnen we het dan mee doen van onze zuurverdiende, in Vista geinvesteerde, centjes!

> [/q]
>
> "log, langzaam en matig presterend" herken ik niet, overigens.

Nee ik ook niet, ik vind het wel prima!

--
Mvrg!
Floyd

Re: [Nieuws] Nou, daar kunnen we het dan mee doen van onze zuurverdiende, in Vista geinvesteerde, centjes!

"Cnut" <cnut@flap.org> schreef in bericht
> [...]
> bedrijfscultuur.
> [/q]
>
> "log, langzaam en matig presterend" herken ik niet, overigens.

Nee, ik ook niet. Ik hoor veel klachten van gebruikers, maar heb die zelf
eigenlijk nauwelijks. Ik draai met Home Premium, en ik weet nog hoe
verschrikkelijk Windows Millennium Edition was. Dan is Vista vele malen
beter!

Rudolpho

Op 20-9-2009 22:28, Floyd schreef:

> "Cnut" <cnut@flap.org> schreef in bericht

8<

> [...]
> zelf eigenlijk nauwelijks. Ik draai met Home Premium, en ik weet nog hoe
> verschrikkelijk Windows Millennium Edition was. Dan is Vista vele malen

ME was inderdaad een drama (eigenlijk Meer Ellende) Als maar blauwe
schermen (BSOD). Met een registerhack heb ik dat kunnen verhelpen.
Alleen kwamen er rode schermen (RSOD) voor terug.
Vista draait bij mij best wel goed. Ik wacht nog wel even voordat ik
Windows 7 koop. Waarschijnlijk wordt het nieuwe hardware waar is Windows
8 bij "cadeau" krijg :-)
--

Rudolpho
Carpe Diem
J.T. van Es

> [...]

> sometimes your products are good, sometimes the products are bad. And I
> think Vista was a less good product for Microsoft."

<knip>
Zo'n opmerking kan ook gedaan zijn om de verkoop van 7 te stimuleren.

Hans

J.de Vriendt

> [...]

> bedrijfscultuur.
> [/q]
>
> "log, langzaam en matig presterend" herken ik niet, overigens.

1. goed lezen wat er staat: 'And I think Vista was a less good product *for
Microsoft'. Voor Microsoft zelf commercieel gezien dus een minder produkt,
maar hij niets over de inmiddels miljoenen tevreden gebruikers.
2. een bekende verkooptruc: zeg iets negatiefs over de oude versie, dan
verkoopt de nieuwe versie beter.

Hans

Floyd wrote:
> [...]

> zelf eigenlijk nauwelijks. Ik draai met Home Premium, en ik weet nog
> hoe verschrikkelijk Windows Millennium Edition was. Dan is Vista vele

Win 3.1 was nog vele malen beter dan ME........ :-)

Rudolpho

Op 25-9-2009 0:29, Hans schreef:

> Win 3.1 was nog vele malen beter dan ME........ :-)

Windows 3.0a heeft bij mij nooit geweigerd :-)

--

Rudolpho
Carpe Diem