programma werkt niet meer

mg

programma werkt niet meer
hallo,
sinds de laatse update van Vista (Ultimate) krijg is bij het afsluiten van
programma's die het daarvoor altijd goed functioneerde de melding dat het
programma niet meer werkt, en: 'er is een probleem opgetreden waardoor het
porgramma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een
melding als er een oplossing beschikbaar is. het gebeurt niet alleen bij
externe programma's (second life) maar ook plotseling bij 'Beheer van
bureaubladvensters'.
Heeft iemand een oplossing?
Maarten

karelV [MS MVP]

Re: programma werkt niet meer
mg schreef op 20-9-2009 12:23:
> [...]
> het gebeurt niet alleen bij externe programma's (second life) maar ook
> plotseling bij 'Beheer van bureaubladvensters'.

Als je er (een beetje) van overtuigd bent dat het door de Windows Update
komt Systeemherstel naar een datum daarvoor proberen.

Luut

Re: programma werkt niet meer
Hallo allebei

Ik heb een nieuwe pc gekocht met windows vista.
Nu krijg ik bij bijna alle spellen een melding. Er is een probleem
opgetreden. Het programma wordt afgeslote en u krijgt een melding als er een
oplossing voorhanden is.

Waar ligt dit aan? Een 64 bit versie? iets anders?
Baal er echt van.

Bvd

Groet Luut

"karelV [MS MVP]" wrote:

> Als je er (een beetje) van overtuigd bent dat het door de Windows Update
> komt Systeemherstel naar een datum daarvoor proberen.

Rudolpho

Op 8-10-2009 20:13, Luut schreef:
> [...]
> oplossing voorhanden is.
>
> Waar ligt dit aan? Een 64 bit versie? iets anders?

Als je een spel speelt onder een 64-bits versie van Vista speelt, kan
dat best de oorzaak zijn. Heb je al op de webstek van zo'n spel gekeken
of er een patch voor is of een workaround?
--

Rudolpho
Carpe Diem