Windows 7 Betere FPS Windowed mode

Dennis

Windows 7 Betere FPS Windowed mode
Hey iedereen ik Speel guildwars (windowed) en ik krijg een FPS van 7 als ik
AAx4 aan heb staan en iets van 22 als ik hem uit heb (Met de Aero basic theme)

Nu heb ik een beetje zitten klooien en ik ben er achter gekomen als GW
opstart met Aero basic en ik verander mijn theme naar aero en dan weer terug
naar basic dat mijn FPS met AAx4 van 7 naar 30-33 is gegaan en zonder AA van
22 naar 60.

MAAR hij spring weer terug naar 22 FPS als ik een map moet laden of als ik
grafisch een detail wijzig maar als ik dat trukje weer toepas kan ik weer
genieten van een normale FPS.

Is dit een bug of zo ?
Dennis

RE: Windows 7 Betere FPS Windowed mode
EDIT..: Kont geen edit knop vinden maarja,, Kan ik dit niet naar Microsoft
zelf sturen zodat ze het kunnen fixen dat ik dat stomme trukje niet meer
nodig heb ? ik denk dat er veel mensen erblij van zullen worden

"Dennis" wrote:

> [...]
> grafisch een detail wijzig maar als ik dat trukje weer toepas kan ik weer

Na nog een poosje prutsen ben ik er achter gekomen als je het spel opstart in
windowed mode vervolgens druk je "ALT-ENTER" dan gaat die naar fullscreen
mode dan druk je weer op "ALT-ENTER" zodat je weer terug vaan windowed mode
gaat.. dit werkt ook om een betere FPS te krijgen,

BTW ik heb een Nvidia 7600Gs kaart met de nieuwste drivers

"Dennis" wrote:

> EDIT..: Kont geen edit knop vinden maarja,, Kan ik dit niet naar Microsoft
> zelf sturen zodat ze het kunnen fixen dat ik dat stomme trukje niet meer
> nodig heb ? ik denk dat er veel mensen erblij van zullen worden

QPC

Re: Windows 7 Betere FPS Windowed mode

"Dennis" <Dennis@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> mode
> gaat.. dit werkt ook om een betere FPS te krijgen,
>
> BTW ik heb een Nvidia 7600Gs kaart met de nieuwste drivers

Je zou ook eens over een betere videokaart na kunnen denken, jouw kaart valt
namelijk behoorlijk onder de 'budget' kaarten, dus geen hoogstandje voor
visuele effecten in de spelletjes. Wil je dat niet, dan gewoon AA op 2x
zetten of uit laten.