Probleem na update

Andre Vingerhoets

Probleem na update
Na het updaten van mijn I-tunes programma en de vereiste herstart van de
laptop, waren de meeste van mijn bureaublad pictogrammen vervangen door
het I-Tunes pictogram. Ik kon met geen mogelijkheid de pictogrammen
terug vervangen, en bij dubbelklikken gebeurde er niks anders meer dan
I-tunes opstarten???????
Bij starten herstel punt procedure: zelfde probleem alleen I-tunes
Heeft iemand een idee wat hier aan de hand was?
karelV [MS MVP]

Re: Probleem na update
Andre Vingerhoets schreef op 17-9-2009 19:35:
> [...]
> Bij starten herstel punt procedure: zelfde probleem alleen I-tunes
> Heeft iemand een idee wat hier aan de hand was?

1. Wat voor snelkoppelingen ('pictogrammen') doen het nog wl en welke
niet meer?
2. En als je rechtsklikt op zo'n fout pictogram - Eigenschappen ,
verwijst het dan nog wel naar het goede programma of verwijst het
inderdaad naar i-tunes?
3. En als je een nieuwe snelkoppeling aanmaakt, doet die het dan gewoon?

Andre Vingerhoets

Re: Probleem na update
karelV [MS MVP] schreef:

> [...]
> inderdaad naar i-tunes?
> 3. En als je een nieuwe snelkoppeling aanmaakt, doet die het dan gewoon?

1-alleen computer-prullebak- en enkele zelfgemaakte mappen doen het nog,
de rest wordt I-tunes
2- nee, verwijst alleen naar I-tunes
3- niet geprobeerd

Heb intussen de laptop terug aan de praat gekregen via herstelpunt op
recover cd. Alles werkt terug normaal, maar ik ben toch nieuwsgierig wat
dit veroorzaakt heeft, en durf voorlopig de bewuste I-tunes update niet
doen dus.
Machiel de Wit

Re: Probleem na update
Andre Vingerhoets <va@telenet.be> schreef
in news:lhHsm.145201$AC5.307@newsfe06.ams2

> [...]
> recover cd. Alles werkt terug normaal, maar ik ben toch nieuwsgierig
> wat dit veroorzaakt heeft, en durf voorlopig de bewuste I-tunes

Blokkeert je virusscanner soms scripts?

--
MdW.

Andre Vingerhoets

Re: Probleem na update
Machiel de Wit schreef:
> Andre Vingerhoets <va@telenet.be> schreef
> in news:lhHsm.145201$AC5.307@newsfe06.ams2

>>> gewoon?

> Blokkeert je virusscanner soms scripts?

Hoe kan ik dat zien? Werk met Kaspersky.
Na de update was mijn virusscanner en firewall uitgeschakeld, en kon ik
die niet terug inschakelen!
Mamamegs [MVP]

Re: Probleem na update
Op vrijdag 18-9-2009 tiepte Andre Vingerhoets de volgende wijze woorden

8<

8<

8<
> Na de update was mijn virusscanner en firewall uitgeschakeld, en kon
> ik die niet terug inschakelen!

Waar heb je die update vandaan? Het lijkt mij meer op een virus... :-(

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

Andre Vingerhoets

Re: Probleem na update
Mamamegs [MVP] schreef:
> [...]

> 8<

> 8<

> Waar heb je die update vandaan? Het lijkt mij meer op een virus... :-(

Dat dacht ik achteraf ook :-((
Nochtans was het een update van I-tunes zelf.
Ik begrijp er niks van