Win mail

HEs

Win mail
In Win Mail van Vista wordt bij een nieuwe mail als je de eerste letter van
het email adres intypt een lijst getoond.
Waar kun je deze lijst bewerken? NIET in Win Contacts vreemd genoeg.
Er staan nu zoveel achterhaalde email adressen in dat je meer last dan
plezier van deze onzin hebt.
Wie geeft de goede tip?
Alvast bedankt, HEs

Nico

Re: Win mail
> [...]
> Waar kun je deze lijst bewerken? NIET in Win Contacts vreemd genoeg.
> Er staan nu zoveel achterhaalde email adressen in dat je meer last dan

Staat er links onder geen kader met daar in de contactpersonen??

--
Mvg. Nico

HEs

Re: Win mail

"Nico" <master.man@nospam.invalid> wrote in message

> Staat er links onder geen kader met daar in de contactpersonen??
> --
> Mvg. Nico

Je bedoelt net als in Outlook Express, nee jammer genoeg niet.
Ik heb wel de Vista US versie.
Bedankt, Grt, HEs

> [...]

> "Nico" <master.man@nospam.invalid> wrote in message

> Je bedoelt net als in Outlook Express, nee jammer genoeg niet.

Dit is in win live mail zo, maar in win mail, staat er rechts naast
de knop verzenden/ontvangen 3 icons waaronder een met contactpersonen
bij jou misschien iets in het engels.

> [...]
>
> Dit is in win live mail zo, maar in win mail, staat er rechts naast
> de knop verzenden/ontvangen 3 icons waaronder een met contactpersonen

Helemaal correct!
En daar gaat dus mijn vraag over deze lijst correspondeert niet met de
getoonde lijst bij het intypen van de eerste letter van een email adres in
een nieuwe email.
Dus achterhaalde email adressen in die lijst zijn (nog) niet te verwijderen.
Ik heb het al geprobeerd met Ctrl+ Del en Shift+Del tijdens het intypen,
zoiets stond me nog bij van Outlook Express.
Bedankt voor je hulp en Grt, HEs

karelV [MS MVP]

Re: Win mail
HEs schreef op 17-9-2009 14:59:
> [...]
> Waar kun je deze lijst bewerken? NIET in Win Contacts vreemd genoeg.
> Er staan nu zoveel achterhaalde email adressen in dat je meer last dan

Waarschijnlijk staan ze hier:
HKey_Current_User\Software\Microsoft\Windows Mail\Recently Used Addresses

> [...]

> Ik heb het al geprobeerd met Ctrl+ Del en Shift+Del tijdens het intypen,
> zoiets stond me nog bij van Outlook Express.

Rechts op de gene die weg moet dan verwijderen en weg is hij,
links dubbel klikken en je kan hem aanpassen.

suc6

--
Mvg. Nico

HEs

Re: Win mail

"karelV [MS MVP]" <karelV@deGroeten.local> wrote in message

> Waarschijnlijk staan ze hier:
> HKey_Current_User\Software\Microsoft\Windows Mail\Recently Used Addresses
>
> karelV

Dat betekent rommelen in het register! Is dat niet schieten met een kanon op
mug?
Zou ook "handig" moeten kunnen alhoewel wat gaat eigenlijk wel handig in
Vista?
Waar moet ik die hele volzin dan invoeren?
Bedankt en Grt, HEs

> Rechts op de gene die weg moet dan verwijderen en weg is hij,
> links dubbel klikken en je kan hem aanpassen.
>
> suc6

Nou Nico het klopt dat je daar kunt editen enz, zelfs remove, maar de velden
zijn grijs en NIET bereikbaar.
En ja ik ben beheerder van deze laptop.
I love Vista, Grt HEs

Nico

Re: Win mail
> "Nico" <master.man@nospam.invalid> wrote in message
<knip>

> Nou Nico het klopt dat je daar kunt editen enz, zelfs remove, maar de velden
> zijn grijs en NIET bereikbaar.
> En ja ik ben beheerder van deze laptop.
> I love Vista, Grt HEs

Helaas ben aan het zoeken geweest, maar kan ook niet vinden waar
ze staan.
In c:\program files\windos mail staat wel de file wab.exe sla ik die
aan klik krijg ik ze ook en kan dan alles, maar waar het prog ze
vandaan haald weet ik niet helaas.

--
Mvg. Nico