Office 2000

Flip

Office 2000
Hallo allemaal,
Ik las ergens dat Office 2000 weer kan worden geupdatet met Windows7 terwijl
dat met Vista al niet meer lukte.
Mij is het in ieder geval nog niet gelukt (W7RC).
Weet iemand dat? Moet je er iets bijzonders voor doen?

Flip

]-[oRus

Re: Office 2000
Flip vertrouwde ons het volgende toe:

> [...]
> terwijl dat met Vista al niet meer lukte.
> Mij is het in ieder geval nog niet gelukt (W7RC).
> Weet iemand dat? Moet je er iets bijzonders voor doen?

Ik neem aan dat je WINDOWS 2000 bedoelt?

--

Vriendelijke groeten,

]-[oRus
www.smallsystemservice.nl

Flip

Re: Office 2000
Nee sorry,
Het is Windows 7 Release Candidate
De melding is:
Microsoft Office 2000 SR1 is niet bijgewerkt. Neem contact op ....
Ook een install gedaan inclusief format, dus zo schoon mogelijk. Helaas geen
resultaat.

Flip

"]-[oRus" <horus@fake.invalid> schreef in bericht
> [...]

> Microsoft Office 2000 SR1 is niet bijgewerkt. Neem contact op ....
> Ook een install gedaan inclusief format, dus zo schoon mogelijk.

Dan zal ik het wel niet begrijpen.
Je wilt Office 2K updaten met Windows7?
Je kan O2K update met Office 2007 en Windows 2000 updaten met Windows
7.

--

Vriendelijke groeten,

]-[oRus
www.smallsystemservice.nl

FredW

Re: Office 2000
On Thu, 17 Sep 2009 16:34:55 +0200, "]-[oRus" <horus@fake.invalid>
wrote:
> [...]

>Dan zal ik het wel niet begrijpen.
>Je wilt Office 2K updaten met Windows7?
>Je kan O2K update met Office 2007 en Windows 2000 updaten met Windows

Op heeft dus Windows 7 RC.
En hij heeft op zijn PC ook nog MsOffice 2000 (je weet wel met Word,
Excel, enz.) ge´nstalleerd.

Nu kan hij zijn aanwezige MsOffice niet updaten.
(je weet wel, de maandelijkse updates/patches.)

En hij vraagt hoe hij dit wel voor elkaar kan krijgen.

(nee, ik weet het antwoord ook niet)

--
Groeten van Fred W. te H.
Pluk de dag,
Mamamegs [MVP]

Re: Office 2000
Op donderdag 17-9-2009 tiepte Flip de volgende wijze woorden :
> [...]
> terwijl dat met Vista al niet meer lukte.
> Mij is het in ieder geval nog niet gelukt (W7RC).
> Weet iemand dat? Moet je er iets bijzonders voor doen?

Office 2000 is niet helemaal compatible met Windows 7. Het niet kunnen
updaten is een bekend probleem.

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

C@limero

Re: Office 2000
On Thu, 17 Sep 2009 17:20:17 +0200, Mamamegs [MVP]
<mamamegs@wilgeenmail.invalid> wrote:

>Op donderdag 17-9-2009 tiepte Flip de volgende wijze woorden :
>>

>Office 2000 is niet helemaal compatible met Windows 7. Het niet kunnen
>updaten is een bekend probleem.

Ik heb hetzelfde probleem gehad met Office 2000 onder Windows XP SP3.
Wordt het programma eigenlijk nog wel ondersteund door MS?
Ik heb in de plaats Office 2003 ge´nstalleerd en die wou wel
updaten...
Cnut

Re: Office 2000
"Flip" <flipatkonitechpuntnl> schreef in bericht
> [...]
> terwijl dat met Vista al niet meer lukte.
> Mij is het in ieder geval nog niet gelukt (W7RC).
> Weet iemand dat? Moet je er iets bijzonders voor doen?

Handmatig updaten kan wel:
http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=NL
Lees wel de informatie:
Opmerking Voordat u SP3 installeert, moet u Office 2000 Service Release
1a-update (SR-1a) installeren.

> Flip

Flip

Re: Office 2000

"FredW" <fredw@ninmule.invalid> schreef in bericht

> [...]
> (je weet wel, de maandelijkse updates/patches.)
>
> En hij vraagt hoe hij dit wel voor elkaar kan krijgen.

Inderdaad, ik moet het beter uitleggen:
Ik heb een prerelease van de opvolger van Vista, Windows 7, de RC oftewel de
Release Candidate.
Daarmee kunnen we alvast testen of de hier gebruikte toepassingen ook
blijven werken als er pc 's met W7 gaan komen. Momenteel hebben we enkel
pc's met XP en zelfs W98 (Vista wordt overgeslagen).
We hebben oa het oude Office2000 pakket dat sinds kort niet meer ondersteund
wordt door Microsoft.

Het lukt prima om O2000 te installeren op W7, maar vervolgens moeten er
onmisbare updates bij (SR1a en SP3). Die zijn nog wel te downloaden maar het
updaten lukt dus niet onder W7 en daardoor wordt het hele pakket
onbruikbaar. Helaas.

Toen las ik ergens dat iemand het toch was gelukt een volledige installatie
te doen inclusief updates dus.
Dus u begrijpt, als het toch nog mogelijk is, wil ik graag weten hoe.
Bovendien is het een goede zaak als iedereen het dankzij deze forums ook
weet (voor zover nodig).

Flip

Flip

Re: Office 2000

"Mamamegs [MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
> Op donderdag 17-9-2009 tiepte Flip de volgende wijze woorden :
>>

> Office 2000 is niet helemaal compatible met Windows 7. Het niet kunnen
> [...]

Ok, bedankt.
Dat is wel heel (duur) jammer.
Ligt het aan Office 2000 of aan Windows7. Als het aan Windows 7 ligt, wordt
het misschien, hopelijk nog opgelost doorMicrosoft?
Blijft het toch gek dat iemand (ik weet niet meer waar ik dat las) het wel
gelukt is. Mij is het ook 1 keer gelukt toen ik net begon te testen. Dan is
het door de inmiddels aan Windows toegevoegde patches onmogelijk geworden?

Flip