afsluiten vista

Pierre Melser

afsluiten vista
Misschien dat nog iemand een tip heeft: mijn vista ultimate sluit niet meer
af na ontvangst van sp2. Hij blijft in het afsluitscherm draaien. Ik druk
dan op de afsluitknop en zie dat ie dan niet echt afsluit want de numlock
blijft aan. Na een nieuwe opstart hetzelfde dan. Heb alle services
uitgeprobeerd, alle opstartitem, nieuwe , andere video driver, niks helpt.

Pierre

Je werkelijk laten steunen berust op zelfwaardering.

Marius

Re: afsluiten vista

"Pierre Melser" <dankjewel@iinvalid.xx> schreef in bericht
> [...]
>
> Pierre

> Je werkelijk laten steunen berust op zelfwaardering.

Al in je logboeken gekeken?

Pierre Melser

Re: afsluiten vista
Marius wrote:
> "Pierre Melser" <dankjewel@iinvalid.xx> schreef in bericht

> Al in je logboeken gekeken?

Neen nog niet, in welk logboek kan ik het beste kijken? Overigens is het
zonet verholpen doordat ik een herstelpunt in systeem herstel genomen heb.
Overigens een herstelpunt na sp2 want sp2 zit er nog in; het was een z.g.
"gepland herstelpunt" en wat er nu gedaan is weet ik niet maar het werkt
wel. Vreemd toch. Toch zou ik willen weten welk logboek hier mij in had
kunnen van dienst zijn, ik ga dan toch kijken

Pierre

Massimo

Re: afsluiten vista
On Thu, 17 Sep 2009 10:20:56 +0200, "Pierre Melser"
<dankjewel@iinvalid.xx> wrote:

>Neen nog niet, in welk logboek kan ik het beste kijken?

Ik zou voor de zekerheid in zowel het logboek voor Applicaties als dat
voor Systeemgebeurtenissen kijken.

> [...]
>"gepland herstelpunt" en wat er nu gedaan is weet ik niet maar het werkt

Fijn toch, zo is het ook te verhelpen.

>Vreemd toch. Toch zou ik willen weten welk logboek hier mij in had
>kunnen van dienst zijn, ik ga dan toch kijken

Of de oude logboekinhoud blijft staan na een systeemherstel zou ik
niet weten maar kijk maar eens.

>Pierre

Massimo