Hyves

R.J. Zweerus

Hyves
Hallo Allemaal,

Dit probleem zal wel oneindig vaak zijn aangekaart maar ik heb ondanks wat
gegoogle nog geen oplossing voor gevonden. Ik heb in het verleden eens een
Hyves pagina aangemaakt en krijg daar soms nog wel eens een berichtje op.
Als ik mijn pagina wil openen duurt dat buitensporig lang en het doorlinken
naar bijvb. mijn inbox lukt ook niet. Is dit een bekend probleem en weet
iemand waar het aan kan liggn?

Bvd Rijk

Tim

Re: Hyves

"R.J. Zweerus" <zweerusnospam@planet.nl> schreef in bericht
> [...]
> doorlinken naar bijvb. mijn inbox lukt ook niet. Is dit een bekend
> probleem en weet iemand waar het aan kan liggn?

Kun je daarvoor niet beter contact opnemen met hyves?
Tim

R.J.

Re: Hyves

"Tim" <timmeh.b@NOSPAMgmail.com> schreef in bericht
news10F5BA1-6687-4A64-AB25-99DFDD54D9E5@microsoft.com...

> "R.J. Zweerus" <zweerusnospam@planet.nl> schreef in bericht

> Kun je daarvoor niet beter contact opnemen met hyves?
> Tim

Dat kan maar ik meen mij te herinneren dat ik iets gelezen heb dat juist
Vista problemen heeft met sommige sites waaronder Hyves, dus mogelijk dat
het te verhelpen is met het aanpassen van instellingen.
Rijk

QPC

Re: Hyves

"R.J." <zweerusnospam@planet.nl> schreef in bericht

> [...]

> Vista problemen heeft met sommige sites waaronder Hyves, dus mogelijk dat
> het te verhelpen is met het aanpassen van instellingen.

Ik kan me niet voorstellen dat dit ook maar iets met Vista of IE8 te maken
heeft, want ikzelf gebruik ook Hyves en heb zowel onder vista als ook onder
Win7 geen problemen ondervonden en mijn kennissen ook niet.