bijlagen in Windows Mail

L. van der Form

bijlagen in Windows Mail
Hallo,

Ik heb sinds enige tijd het volgende probleem: ik kan geen bijlagen openen
of opslaan in Windows Mail. Heb in de communities en op internet al gezocht
maar geen oplossing gevonden voor mijn probleem. Als ik een bijlage wil
opslaan, krijg ik de volgende melding: "Er is een fout opgetreden bij het
opslaan van een of meer bijlagen. Controleer de vrije schijfruimte en
probeer het opnieuw". Openen vanuit het "dubbele" (onderste) scherm gaat al
helemaal niet en als ik het bericht open en rechtsklik op de bijlage en op
openen klik gebeurt er ook niets.

Ook heb ik gemerkt dat ik sinds een aantal weken niets meer kan downloaden
vanaf internet, geen spelletjes, geen programma's, helemaal niets.

Ik werk met Windows Vista Home Basic 32-bits en Internet Explorer 8.IE8 is
al geruime tijd geinstalleerd en tot een aantal weken geleden werkte alles
perfect. Heb geen wijzigingen aangebracht en alle updates voor Vista
geinstalleerd.

Vinkje bij "opties - openen of opslaan van bijlagen die mogelijk een virus
bevatten" staat al uit. Vrije schijfruimte is 80%.
Wat moet ik doen?

Bij voorbaat dank voor de hulp.
Marion

karelV [MS MVP]

Re: bijlagen in Windows Mail
L. van der Form schreef op 15-9-2009 10:17:
> [...]
>
> Vinkje bij "opties - openen of opslaan van bijlagen die mogelijk een
> virus bevatten" staat al uit. Vrije schijfruimte is 80%.

Begin eens met een scan met deze BEIDE programma's:

- SuperAntiSpyware Free
http://www.superantispyware.com/download.html
(de onderste keuze)
en
- Malwarebytes' AntiMalware
http://www.malwarebytes.org/mbam.php
(gebruik "Download")

HvLeeden

Re: bijlagen in Windows Mail

"L. van der Form" <lform@kabelfoon.nl> schreef in bericht
> [...]
>
> Vinkje bij "opties - openen of opslaan van bijlagen die mogelijk een virus
> bevatten" staat al uit. Vrije schijfruimte is 80%.

Beveiligings instelling Internet normaal?