Windows 7 Ultimate Language pack

Wishbone

Windows 7 Ultimate Language pack
Ik krijg geen language packs te zien onder Windows update. Ik heb geprobeerd
om hem handmatig te installeren maar ook dan ziet Windows hem niet.

Is er iemand met hetzelfde probleem? Is er misschien iemand met ideeen?
Simon

Re: Windows 7 Ultimate Language pack
Hallo ,

ik heb van de week ook win 7 candidate er op gezet . deze laten updaten en
krijg daarmee netjes

32 landen regels te zien en daarbij de dutch / nederlands aan gevinkt en
update installeren en kon daarna . toetsenbord en landinstelling wijzigen

ik hoop dat je hier wat aan hebt vr gr

"Wishbone" <Wishbone@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> om hem handmatig te installeren maar ook dan ziet Windows hem niet.
>
> Is er iemand met hetzelfde probleem? Is er misschien iemand met ideeen?

Nee helaas, ik krijg keurig alle updates behalve de language paks

"Simon" wrote:

> [...]
> update installeren en kon daarna . toetsenbord en landinstelling wijzigen

Jan V

> [...]

> om hem handmatig te installeren maar ook dan ziet Windows hem niet.
>
> Is er iemand met hetzelfde probleem? Is er misschien iemand met ideeen?

Je spreekt over 'handmatig installeren'. Ik neem aan dat je daarvoor een
taalbestand op je computer hebt staan.
Zo niet: dan de taalmodule downloaden
(mu_windows_7_language_pack_x86_dvd_x15-73272.iso). Hierin zitten de
taalmodules van 32 talen. De NL-versie is ongeveer 44 MB groot.

Het installeren gaat dan via: Configuratiescherm > Landinstellingen >
Toetsenborden en Talen
Dan wijzen naar het NL-bestand.

--
Jan V

Simon

Re: Windows 7 Ultimate Language pack
Hallo Whisbone

het zijn optionele downloads staan onder de essentieele , dit moet je
wel apart aan vinken

ik hoop voor je .dat dit het is vr gr

"Jan V" <Jan@huppeldepup.invalid> schreef in bericht

> [...]

> (mu_windows_7_language_pack_x86_dvd_x15-73272.iso). Hierin zitten de
> taalmodules van 32 talen. De NL-versie is ongeveer 44 MB groot.

Je kunt de NL-versie los downloaden (i.p.v. 32 taalmodules) via:
http://www.mydigitallife.info/2009/0...p-x86-and-x64/

> Het installeren gaat dan via: Configuratiescherm > Landinstellingen >
> [...]

Dank jullie wel voor het meedenken.

Ik heb optionele updates nagekeken en daar staan geen language packs.

Ik heb ook al geprobeerd het LP geprobeerd standalone te installeren. Als ik
de file uitpak dan zie ik twee seconden de LP.CAB verschijnen en net zo snel
weer verdwijnen. Ik ga hem nu vanuit de NL-NL map proberen te installeren
door een tip die ik heb gekregen.

"Simon" wrote:

> Hallo Whisbone
>

> het zijn optionele downloads staan onder de essentieele , dit moet je
> [...]

henk

Re: Windows 7 Ultimate Language pack
Wishbone formuleerde op zondag :
> [...]
> weer verdwijnen. Ik ga hem nu vanuit de NL-NL map proberen te installeren

hoi
mijn glasbol is stuk
als je nu een zegt wel versie je heb dan kan ik mischien helpen????

Hans Schuts

Re: Windows 7 Ultimate Language pack
Op Sun, 13 Sep 2009 07:23:01 -0700, Wishbone
> [...]

>om hem handmatig te installeren maar ook dan ziet Windows hem niet.

>Is er iemand met hetzelfde probleem? Is er misschien iemand met ideeen?

Over welke Windows 7 heb je het? De enterprise release? In dat geval
zoek je naar iets wat er niet is en komt en zul je moeten wachten tot
de release van 22 oktober.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
henk

Re: Windows 7 Ultimate Language pack
Op 13-9-2009, heeft Hans Schuts verondersteld :

> Over welke Windows 7 heb je het? De enterprise release? In dat geval
> zoek je naar iets wat er niet is en komt en zul je moeten wachten tot
> de release van 22 oktober.

nee hoor die is al uit ik heb gisteren binnen gekregen