appcrash melding bij opstarten van computer

Erica

appcrash melding bij opstarten van computer
Hallo,

Sinds een tijdje krijg ik de volgende melding op mijn computer:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: AcroRd32.exe
Versie van toepassing: 7.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 41bee02d
Naam van foutmodule: MSVCR71.dll
Versie van foutmodule: 6.0.6000.16386
Tijdstempel van foutmodule: 4549bdc9
Uitzonderingscode: c0000135
Uitzonderingsmarge: 00008fc7
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 9d13
Aanvullende informatie 2: 1abee00edb3fc1158f9ad6f44f0f6be8
Aanvullende informatie 3: 9d13
Aanvullende informatie 4: 1abee00edb3fc1158f9ad6f44f0f6be8

Ik heb al geprobeert op de dll file opnieuw in system32 te zetten, dat werkt
niet. Ik heb norton al laten scannen, die vind geen virus. Ik heb geprobeert
online online te laten scannen voor virussen, maar die verbinding kan niet
gemaakt worden.

Weet iemand of er nog iets anders is dat ik kan proberen??

Alvast bedankt voor een eventuele tip.

Groetjes
Erica
Leen

Re: appcrash melding bij opstarten van computer
Ik zou de laatste versie van de Acrobat Reader (9.x) eens proberen, want
versie 7 is behoorlijk achterhaald.

Have a nice day!

--
Leen

"Erica" <Erica@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
news248A229-9370-4268-A97C-AE51A0C0196E@microsoft.com...
> [...]
> gemaakt worden.
>
> Weet iemand of er nog iets anders is dat ik kan proberen??

Jawade

Op Zaterdag 12 September 2009 13:03:57 +0200, schreef Leen <ms_windows_2000@hotmail.com> in artikel <#1E2ui5MKHA.1796@TK2MSFTNGP02.phx.gbl>:
> Ik zou de laatste versie van de Acrobat Reader (9.x) eens proberen, want
> versie 7 is behoorlijk achterhaald.

Nog beter is de Foxit Reader. Veel kleiner, veel sneller.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. Kolibrie Software Tools:
http://jawade.nl/ 1 juni: HexEditor, Diskeditors met MBR-rebuilders!
AndreS

Re: appcrash melding bij opstarten van computer

"Jawade" <Henk_Jawade@hotmail.com> schreef in bericht
> [...]

> Bootmanager (+Vista +Linux +Engels), ClrMBR, SDir(DIRsize), POP3lezer,
> Console-filebrowser, Kalender, Webtellers en IP-log, USB-stick tester.

Heb je soms Adobe Lightroom en/of Photoshop Elements op je PC staan?
Zo ja, dan zit daar waarschijnlijk het probleem: beide prog's hebben een
monitor aanstaan zodat ze automatisch starten zodra er een apparaat wordt
aangesloten waar foto's op staan.
-
Is dat zo dan even op de Adobe website kijken waar staat hoe je dit kunt
oplossen.
grt

Cnut

Re: appcrash melding bij opstarten van computer
"AndreS" <andre.schoutenNO@SPAMasmas.nl> schreef in bericht

> [...]

> aangesloten waar foto's op staan.
> -
> Is dat zo dan even op de Adobe website kijken waar staat hoe je dit kunt

Mmm, Jawade zal blij zijn dat je hem dat vertelt.
<trouwens>
Dit verlost je van *alle* Adobe problemen, :-) :
http://www.instant-registry-fixes.or...dobe-products/

Erica

"Cnut" wrote:

> [...]

> Mmm, Jawade zal blij zijn dat je hem dat vertelt.
> <trouwens>
> Dit verlost je van *alle* Adobe problemen, :-) :

Ik dank jullie hartelijk voor alle opties, ik heb nog niet alles geprobeert,
maar wilde nog even de vraag stellen. Iemand in mijn omgeving schijnt ervan
overtuigd te zijn dat er ondanks mijn norton scan toch sprake van een virus.
Iets met paard van trooie ofzo? Diegene die tot nu toe gereageerd hebben
geven aan dat het met een programma opzich te maken heeft. Maar als het wel
een virus is dan zou het vervangen van dergelijke programma's toch maar
tijdelijk werken???

Hoe denken jullie hierover??

oh en of ik adobe lightroom heb weet ik niet. Waar kan ik dat vinden?

Mocht er in de tussentijd een van de opties die gegeven zijn succes hebben
laat ik dit uiteraard ook weten.

Alvast bedankt. (ook voor al gegeven reacties)

Groetjes,
Erica

Cnut

> [...]
> wel
> een virus is dan zou het vervangen van dergelijke programma's toch maar

Deze trojan (paard van trooie ofzo) *KAN* (hoeft niet) de werking van je
Anti Virus omzeep helpen.
Ik zeg dit omdat online scannen blijkbaar niet lukt.
< Erika: "verbinding kan niet gemaakt worden" >
Probeer dit eens (een 2 traps raket):
http://www.microsoft.com/security/ma...e/default.aspx
Downloaden --> Je internet verbinding afsluiten --> scannen
Daarna:
Prevx CSI downloaden/installeren/draaien MET internet verbinding.
http://www.prevx.com/freescan.asp
LET OP: Deze laatste verwijderd niks, tenzij je een abbo koopt, maar
controleert alles WEL (en grondig). Je weet dan, uit de rapportage, of er
ergens nog iets zit wat niet deugt.

> Hoe denken jullie hierover??
>
> oh en of ik adobe lightroom heb weet ik niet. Waar kan ik dat vinden?

Installeer Ccleaner
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
en lees de "wurksjop" ;-)
http://www.wurksjops.nl/ccleaner/
menu gereedschap > deinstalleer programma's, als adobe lightroom er *niet*
tussen staat dan heb je hem niet.

> [...]
> laat ik dit uiteraard ook weten.
>
> Alvast bedankt. (ook voor al gegeven reacties)

Gandalf Gladstone

Re: appcrash melding bij opstarten van computer

"Cnut" <cnut@flap.org> schreef in bericht
> [...]

> http://www.wurksjops.nl/ccleaner/
> menu gereedschap > deinstalleer programma's, als adobe lightroom er *niet*

Het hoeft niet persé een virusprobleem te zijn! Voer eerst een volledige
antivirus scan uit.
En overweeg om over te gaan naar een hogere versie van Adobe Acrobat Reader
versie 8 of versie 9?
Start daarvoor Acrobat reader op en ga in de menubalk naar
Help ->controleren op updates en de rest volg je
de eventuele aanwijzingen naar een correct updated programma!

GG