'Openen met'

suzze

'Openen met'
Dag,

kan met geen mogelijkheid een gpx bestand (garmin track) koppelen aan het
programma Mapsource. Andersom laat het zich wel openen in Mapsource.
Als ik 'openen met' aanklik krijg ik twee adobe programa's als keuze, een
kopeleing naar Mapsource wordt domweg niet uitgevoerd. Wat kan de oorzaak
zijn?

groet, Suzze.

BugHunter

Re: 'Openen met'
suzze <suzze@bijhetonbetrouwbaretelfort.nl> schreef:
> [...]
> kopeleing naar Mapsource wordt domweg niet uitgevoerd. Wat kan de oorzaak

Als het goed is krijg je ook de optie "standaardprogramma selecteren"
en/of "bladeren"

--
Bye, BugHunter.
suzze

Re: 'Openen met'

"BugHunter" <bughunter@invalid> schreef in bericht

> Als het goed is krijg je ook de optie "standaardprogramma selecteren"
> en/of "bladeren"
>

> --
> Bye, BugHunter.

Ja, dat krijg ik ook maar ondanks met bladeren naar Mapsource.exe gaan en
selecteren gebeurd het niet! Mapsource staat niet onder de programfiles maar
bij C:/garmin/mapscource maar dat zal toch niet de oorzaak zijn?

> [...]

> selecteren gebeurd het niet! Mapsource staat niet onder de programfiles maar
> bij C:/garmin/mapscource maar dat zal toch niet de oorzaak zijn?

Als je Mapsource.exe dan selecteert en opent, staat hij in het lijstje.
Evt. nog even selecteren, het vinkje zetten bij "Dit type bestand altijd
met dit programma openen" en dan OK. Dan moet het goed zijn.

> [...]
> Evt. nog even selecteren, het vinkje zetten bij "Dit type bestand altijd
> met dit programma openen" en dan OK. Dan moet het goed zijn.

Dat was hetgeen niet wilde maar na een herinstalatie van Mapsource is het
wel tot een koppeling gekomen, groet, suzze

> [...]

> Dat was hetgeen niet wilde maar na een herinstalatie van Mapsource is het
> wel tot een koppeling gekomen, groet, suzze

Slim besluit. Mooi zo. :-))

--
Bye, BugHunter.
Lundal

Re: 'Openen met'

"suzze" <suzze@bijhetonbetrouwbaretelfort.nl> schreef in bericht

> [...]

> selecteren gebeurd het niet! Mapsource staat niet onder de programfiles
> maar bij C:/garmin/mapscource maar dat zal toch niet de oorzaak zijn?

gebeurt het niet