Internet verbindig komt laat tot stand

Willem

Internet verbindig komt laat tot stand
Sinds enige dagen heeft mijn PC een kleine 2 minuten na opstarten nodig om de
Internetverbinding te vingen.
Voorheen als de pictogrammen in de taakbalk opgebouwd waren had ik eigenlijk
me**** Internet.
Het is puur een kwestie van deze PC. Laptop van vriendin is niet veranderd.
Ik hang gedraad aan een Experiabox van KPN.
Kent ieman dit verschijnsel.
PC is met NOD 32 gescand op virussen en ook Spywaredoctor van PC Tools vindt
niets vreemds
WalterVB

Re: Internet verbindig komt laat tot stand

"Willem" <Willem@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> Kent ieman dit verschijnsel.
> PC is met NOD 32 gescand op virussen en ook Spywaredoctor van PC Tools

Heb al sinds enkele maanden hetzelfde probleem. Voordien was alles binnen de
minuut opgestart, na duurt het tot stand brengen van de internetverbinding 3
minuten extra. Heb geen idee hoe dat is gekomen.

WalterVB

Mike

Re: Internet verbindig komt laat tot stand

"Willem" <Willem@discussions.microsoft.com> schreef:
..
> Ik hang gedraad aan een Experiabox van KPN.

Een aanwijzing om het in die richting te gaan zoeken, niet in Vista..

Azy

Re: Internet verbindig komt laat tot stand
Waarom niet in Vista?
Ook ik heb dit probleem al langer en ook dat wanneer ik een website wil
openen het vaak lang duurt voor er een verbinding met die site tot stand
komt.
het betreft altijd google

"Mike" <privacy.invalid@privacy.invalid> schreef in bericht
news:4aa93fee$0$8846$e4fe514c@dreader27.news.xs4al l.nl...

> "Willem" <Willem@discussions.microsoft.com> schreef:
> .

> Een aanwijzing om het in die richting te gaan zoeken, niet in Vista..

Sander

Willem schreef:
> [...]
> Kent ieman dit verschijnsel.
> PC is met NOD 32 gescand op virussen en ook Spywaredoctor van PC Tools vindt

Probeer eens de DNS cache op je pc te legen, dat wil dit soort problemen
nog wel eens oplossen:

- Command prompt als Administor starten (Start > Programma's >
BurAssecoires en dan Command Promt met rechter muisklik aanklikken > Als
Admin starten)
- Intypen: ipconfig /flushdns

Groet,
Sander