Verborgen partitie Windows7

~PCfreak ©~

Verborgen partitie Windows7
hallo

Als ik een image van C: (W7 rc of RTM) op mijn PC maak met
Acronis*True*Image*Home gaat dit prima, alsmede het terug zetten waarna
de PC gewoon W7 start zoals het hoort.
Nu heb ik W7 rc bij mijn broer op zijn laptop geļnstalleerd en werkt
prima. Ook daar heb ik een image van gemaakt, en om te testen of het
terugzetten werkte, heb ik die image weer teruggezet wat zonder
problemen ging. Na de herstart zag ik de POST waarna W7 moest starten,
ik kreeg alleen een knipperende cursor linksboven te zien en gebeurde er
verder niets.
Ik ben gaan Googlen en vond dit;
<http://www.mydigitallife.info/2009/01/09/how-to-avoid-200mb-hidden-system-partition-from-been-created-during-windows-7-installation/>
Kort;
http://tinyurl.com/9htwdk

Zou het hierin beschrevene een/de oorzaak kunnen zijn?
Als dat zo is, begrijp ik niet waarom het wel goed gaat op mijn PC, ook
zie ik die verborgen partitie daar niet op.

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
Nicolas

Re: Verborgen partitie Windows7

"~PCfreak ©~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
> [...]
> gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
> Algemene tips om zelf een PC te bouwen, zie mijn site.

Inderdaad vreemd, en een beetje alarmerend voor mij omdat ik ook True Image
gebruik. Met welke True Image-versie was het dat ie niet wilde starten na
terugzetten van de backup?

~PCfreak ©~

Re: Verborgen partitie Windows7
Op Thu, 10 Sep 2009 11:59:32 +0200, schreef "Nicolas"
<nicolaswvl_doeweg@hotmail.com> het volgende.

>Inderdaad vreemd, en een beetje alarmerend voor mij omdat ik ook True Image
>gebruik. Met welke True Image-versie was het dat ie niet wilde starten na
>terugzetten van de backup?

Versie 11, maar op alle PC's die ik onderhanden heb gehad was er geen
probleem.

groetjes Henk