overschakelen naar xp.

Jomla

overschakelen naar xp.

Ik ben van plan om over te schakelen naar xp.

Ik heb een installatiecd,

Zijn er bepaalde dingen die ik moet weten vooraleer over te schakelen (bv
wat ik moet instellen om geen programma's te verliezen, bepaalde
instellingen voor ook bijvoorbeeld het booten...).

En ook vista erop laten voor het geval dat...

Jomla

karelV [MS MVP]

Re: overschakelen naar xp.
Jomla schreef op 7-9-2009 19:42:

> [...]
> instellingen voor ook bijvoorbeeld het booten...).
> En ook vista erop laten voor het geval dat...

Overdenk deze aanwijzingen eerst maar eens:
http://www.vistabits.nl/howto/dualboot_vista_xp.htm

Leen

Re: overschakelen naar xp.
Hou er rekening mee dat er best flink wat pc's zijn waar Vista op geleverd
is terwijl er helemaal geen drivers zijn voor XP.
Je zult niet de eerste zijn die er (te) laat achterkomt dat de leverancier
geen essentiele drivers voor XP voor de betreffende machine heeft.

"Jomla" <Jomlathis@dressisinvalid.com> schreef in bericht

> [...]
> instellingen voor ook bijvoorbeeld het booten...).
> En ook vista erop laten voor het geval dat...

J. de Vriendt

Re: overschakelen naar xp.

> [...]
> instellingen voor ook bijvoorbeeld het booten...).
> En ook vista erop laten voor het geval dat...

dit is niet overschakelen maar terugschakelen.

Jomla

Re: overschakelen naar xp.

"J. de Vriendt" <jdevriendt@gmail.nl> schreef in bericht

> "Jomla" <Jomlathis@dressisinvalid.com> schreef in bericht

> dit is niet overschakelen maar terugschakelen.

ja jong, ik zou zeggen, stop met zeiken en geef goeie tips zoals KARELV,
waarvoor dank.

J. de Vriendt

Re: overschakelen naar xp.

"Jomla" <Jomlathis@dressisinvalid.com> schreef in bericht
news7F68C32-38F3-4632-B013-C375C8FBE954@microsoft.com...

> "J. de Vriendt" <jdevriendt@gmail.nl> schreef in bericht

> ja jong, ik zou zeggen, stop met zeiken en geef goeie tips zoals KARELV,
> waarvoor dank.

stel dan ook niet van die trutterige vragen!

Azy

> "Jomla" <Jomlathis@dressisinvalid.com> schreef in bericht
> news7F68C32-38F3-4632-B013-C375C8FBE954@microsoft.com...

> stel dan ook niet van die trutterige vragen!

Het valt me op dat hier ontzettend veel gekat wordt over en weer
ik begrijp niet zo goed waarvoor dat nodig is
je kunt je toch beperken tot het beantwoorden van de vraag die er gesteld
wordt!
en heb je verder niets te melden dan typ je gewoon niks
gemakkelijk toch!
Een mens zou amper nog een vraag durven stellen als het telkens zo gaat

J. de Vriendt

Re: overschakelen naar xp.

"Azy" <azyzam@gmail.com> schreef in bericht

> [...]

> gemakkelijk toch!
> Een mens zou amper nog een vraag durven stellen als het telkens zo gaat

U bent zeker Belg? In Nederland is het een geliefde folklore om elkaar af te
zeiken en zonodig te beledigen. Geeft niets, kwestie van cultuur, je went
er aan.

Massimo

Re: overschakelen naar xp.
On Fri, 11 Sep 2009 01:35:50 +0200, "J. de Vriendt"
<jdevriendt@xmail.nl> wrote:

> [...]

>zeiken en zonodig te beledigen. Geeft niets, kwestie van cultuur, je went

Ik reageer even als Nederlander. Ik ben in 1946 geboren en kan dus
getuigen van het feit dat dat goddank niet altijd zo geweest is. Voor
mij -en sommige anderen- went dat nooit. Nederlanders hebben nooit
veel met beschaving opgehad al deden ze vroeger wel eens alsof, maar
vroeger was er nog sprake van een minimaal 'burgerlijk fatsoen'.

Dat was wel zo prettig.

De mensen spraken en schreven Nederlands of een dialect maar geen
debiele gemengd Angelsaksisch-Nederlandse nieuwspraak vol spelfouten,
je kon als regel 's nachts gewoon over straat lopen zonder wapen op
zak en kreeg je eens ruzie met iemand dan kon je knokken zonder je al
te veel zorgen te maken over mes of pistool bij je tegenstander. En je
leerde je taal correct schrijven en ook (hoofd)rekenen van iemand die
dat zelf goed kon. En in de loop van je 20-er jaren werd je volwassen.

Ach, dat waren nog eens tijden.

Massimo

Andre

Re: overschakelen naar xp.
Op Fri, 11 Sep 2009 04:54:43 +0200 schreef Massimo , :

> [...]
>leerde je taal correct schrijven en ook (hoofd)rekenen van iemand die
>dat zelf goed kon. En in de loop van je 20-er jaren werd je volwassen.

Proficiat , goed gezegd.

Een Belg van 1942. :-)

--
Groetjes