systeemherstel

Tineke

systeemherstel
Goedemorgen,

Mijn systeemherstel doet het niet meer. Als ik systeemherstel opstart doet
deze wel de hele procedure, maar als de computer weer opgestart heb krijg ik
de melding dat bij systeemherstel een onverwachte fout is opgetreden en dat
ik een andere herstelpunt moet kiezen.

Als ik dan een ander herstelpunt heb gekozen krijg ik precies dezelfde
melding dan eerder. Fout dus.
Ik krijg niet te lezen wat die onverwachte fout is.

Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar op sites van internet (ook
deze site) gaat het typen van de letters niet goed. Slaat letters over die
ingetypt zijn ed, zodat je ‘stap voor stap’ moet typen. Iets dat dan een
eeuwigheid duurt.
(ik typ dit nu ook in word en kopieer het naar deze site  )

Kan iemand vertellen wat ik kan doen om systeemherstel weer werkend te
krijgen?

karelV [MS MVP]

Re: systeemherstel
Tineke schreef op 7-9-2009 9:16:
> [...]
> (ik typ dit nu ook in word en kopieer het naar deze site  )
>
> Kan iemand vertellen wat ik kan doen om systeemherstel weer werkend te

Doe eens een scan met deze twee programma's (ook in verband met dat
merkwaardige typ-verschijnsel):

- SuperAntiSpyware Free
http://www.superantispyware.com/download.html
(de onderste keuze)
en
- Malwarebytes' AntiMalware
http://www.malwarebytes.org/mbam.php
(gebruik "Download")

Jan V

Re: systeemherstel

"Tineke" <Tineke@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> (ik typ dit nu ook in word en kopieer het naar deze site  )
>
> Kan iemand vertellen wat ik kan doen om systeemherstel weer werkend te

Heb ervaring met geweigerd systeemherstel.
In de Veilige Mode lukte het bij mij dan wel.

--
Jan V

Tineke

Re: systeemherstel

"Jan V" wrote:

> [...]

> --
> Jan V
>

> systeemherstel lukte alleen in veilige modus.

De gewone reguliere manier van Vista lukte NIET.

Ik heb beide programma's over de computer 'gegooid' en de fouten die
gevonden zijn hersteld.

Alleen het typen op de site van internet lukt nog niet goed.
Gewoon in kladblok typen gaat als een speer.

Iemand een idee wat hier allemaal de oorzaak van kan zijn?

Zou het iets te maken hebben met Norton Internet Security die ik op de
computer heb draaien?

Alle tips zijn welkom.
karelV [MS MVP]

Re: systeemherstel
Tineke schreef op 7-9-2009 19:44:

> Ik heb beide programma's over de computer 'gegooid' en de fouten die
> gevonden zijn hersteld.
>
> Alleen het typen op de site van internet lukt nog niet goed.
> Gewoon in kladblok typen gaat als een speer.

Tjonge, wat schrijf je vage verhalen .... :-(
- Doet Systeemherstel het nu uiteindelijk wel (of niet)?

- Start eens op in 'Veilige Modus met Netwerkondersteuning', en probeer
dan te typen op "de site van internet" (wat dat ook moge wezen). Verschil?

Tineke

Re: systeemherstel

"karelV [MS MVP]" wrote:

> [...]
> dan te typen op "de site van internet" (wat dat ook moge wezen). Verschil?

Sorry als ik 'vaag' overkom, maar ik schreef dat systeemherstel alleen lukte
in veilige modus.
Dus ....JA...systeemherstel doet het nu WEL.

En ik kan nu ook weer typen op de internetsites (zoals hier in dit vak) om
hier mijn probleem op te schrijven.

Bij alle forums die op internet staan moet je gewoon op de site typen en
niet eerst iets in word o.i.d. om het vervolgens te gaan kopieren en plakken.

Volgens mij is daar niets vaag aan wat ik schreef.

Ik vind het alleen vreemd dat zoiets gebeurt en vroeg mij af waar dat aan
kan liggen.
Dolf

> Sorry als ik 'vaag' overkom,........

Tineke,
Waarschijnlijk heb je geen make_up op. :-)
D.

Cnut

> [...]

> Volgens mij is daar niets vaag aan wat ik schreef.
>
> Ik vind het alleen vreemd dat zoiets gebeurt en vroeg mij af waar dat aan

Wat Karel al zei: MALWARE!

Tineke

Re: systeemherstel

"Cnut" wrote:

> "Tineke" <Tineke@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> Wat Karel al zei: MALWARE!

Ja, daar ben ik nu ook achter.
Ik heb de programma's die Karel noemde geinstalleerd en uitgevoerd en nu
doet de computer weer zoals hij het hoort te doen.

Bedankt voor de reakties.