Microsoft programmeur pleegt zelfmoord op 34 jarige leeftijd.

afsheid@microsoft.nl

Microsoft programmeur pleegt zelfmoord op 34 jarige leeftijd.
Ter nagedachtenis aan remy voormalig microsoft medewerker.

hier zijn laatste bericht

Weliswaar heb ik geen geweldige jeugd gehad, maar zoals ik aangaf was ik op
mijn 28e heel gelukkig. Ik geloofde dat de oorlog in Irak noodzakelijk was, ik
geloofde dat rijke bedrijven vriendelijk waren. In ons land zo geloofde ik,
worden de mensenrechten gerespecteerd. Zoals ik nu aangeef was ik iedere dag
soms met een 16 urige werkdag aan het werk in de IT. Mijn werk maakte mij
gelukkig, de rechten op mijn werk lopen af in 2013 zoals gedeponeerd in het
register. In 2004 maakte ik de fout een rijk man toe te voegen aan MSN, en
vanaf dat moment veranderde mijn leven. Op de universiteit had ik deze man in
1998 ontmoet en gaf hij een eenmalig college alvorens hij een ere docteraat
kreeg. In de media wordt deze rijke zakenman als lief en vriendelijk
omschreven, hij geeft inderdaad heel veel geld weg aan dingen waarvan ik ook
wel geloof dat ze goed zijn. De reden waarom ik hem aan MSN had toegevoegd is
dat ons op de universiteit werd geleerd dat deze zakenman investeert in mensen.
Op dat moment was ik meer dan 7 jaar fulltime en ervaren in mijn werk en ik had
zeker iets om te bieden, doch heb ik alles wat ik had afgestaan aan deze
zakenman. Ik kreeg ernstige doodsberichten zowel via fysieke post als per
email. Het betekende dat ik niet meer kon slapen, en bang van de zakenman was
en zijn groot en machtig bedrijf. In mijn beroepsgroep sterven er 32 mensen per
100.000 werknemers, terwijl het gemiddelde op de bevolking slechts 4 per
100.000 is. Ik zou de namen van vermoorde computerprogrammeurs hier kunnen
noemen. Ze werkten allen voor dit groot bedrijf.

Zodoende kwam ik in de psychiatrie terecht, daar hoorde ik al gauw 'u ziet
dingen die er niet zijn' en dat soort opmerkingen, het was nu omstreeks 2005,
en als ik een zyprexatje nam kon ik wel slapen, maar de angst voor de zakenman
verdween niet. Als het zyprexaatje was uitgewerkt werd ik weer erg bang, als ik
mijn post opende of mail las bleven de doodsbedreigingen komen. In mei 2005
ontving ik zelfs een kogelbrief. De politie wilde geen aangifte opnemen, ook al
liet ik de kogelhulzen zien, het belang van een groot bedrijf is nu eenmaal
groter, de psychiater vertelde 'niemand zal je geloven'.

Zyprexa veranderde de realiteit niet, ik kon brieven en mails, ja zelfs
kogelhulzen laten zien, maar aangifte werd niet opgenomen.

Het eerste patroon wat ik in de psychiatrie herken is het volgende, ik ontdekte
al gauw dat er andere rijke en machtige bedrijven zijn waarvan veel werknemers
in de psychiatrie zitten, bijvoorbeeld van Urenco. Ook zitten er blijkbaar
andere mensen die hetzelfde beroep hadden als ik in de psychiatrie. Als je toch
eens wist hoeveel goed opgeleide mensen ik ben tegengekomen. Wiskunde leraren,
voormalig legerofficieren, urenco medewerkers, microsoft medewerkers, SFOR
soldaten en IFOR soldaten. Maar allemaal hadden ze eigenlijk hetzelfde 'we
worden gek gemaakt'. En daar sluit ik me bij aan, beroeps onenigheden en je
wordt gedumpt in de psychiatrie. Dat een soldaat moet stoppen met zijn beroep
omdat hij niet meer durft te vliegen en dan bijvoorbeeld de psychiatrie in moet
vind ik erg. Maar wat vooral voor ons allemaal waar was, was dat we nooit meer
mogen werken. Je kan voor kleine dingen in de psychiatrie terecht komen, als je
per ongeluk als werknemer van Urenco je mobieltje mee neemt waar een camera
inzit kan je al worden opgepakt en opgesloten worden omdat Urenco een @toom
w@pen bedrijf is dat in productie voorziet van hoogopgewaardeerd r@dioactief
Ur@nium.(Dit gebeurt dus echt!)

Helaas moet ik constateren dat de medicijnen die gedwongen worden toegedient
veelal een verkeerde werking hebben. Je gaat er bloed van overgeven, blijf maar
plassen, verliest je gevoel in ledematen, kan niet meer lopen. Je verliest
zoveel gewicht dat je kritiek wordt.

Het is jammer dat je van jongs af aan hebt geleerd dat in Nederland de
mensenrechten goed zijn geregelt.

Conclusie:

Grote bedrijven dumpen werknemers in de psychiatrie om definitief van ze af te
zijn. Onderzoek heeft eens aangetoont dat mensen die hun beroep verliezen zwaar
ongelukkig kunnen worden. Ik mag nooit meer werken. Nooit meer. En ik wil het
ook niet, want het zou voor een groot bedrijf zijn dat mensen heel slecht
behandelt. Met medicijnen worden de gedumpte -maar in instantie gezonde- mensen
definitief ziek en gehandicapt gemaakt.

Blijf weg bij deze man: steve.ballmer@ceo.microsoft.com, voeg hem niet toe aan
MSN.

Your calculation is wrong, there are almost 10.000 programmers at microsoft.
The other employees do not count when calculating the 'being murdered' risk as
a computer programmer working for microsoft since the others are not
programmers at all.

As you say 3.2 per 100,000 as a risk to be murdered, but you must calculate it
as 3.2 per 10,000.

So the calculation gets roughly 32 killed programmers per 100,000, there are
numerous examples of other microsoft programmers who had an unnatural death.

So the question if you are a microsoft computer programmer are you more in risk
of being murdered than the average man/woman? The answer is yes, almost 8 times
more at risk, that is 800% more risk to be murdered.

The question what remains is WHY?

Looks like Microsoft is a bad place to work.

Aren't we forgetting programmers getting their first cardiac arrest at age 34?
Let me explain, you are a programmer, you are sitting whole day behind your pc.
This really stresses your blood vessels and vains. Sometimes a little blood
plate comes loose so programmers are much more in risk for disseases like lung
embolia.

Please trust me, programming is bad for your health. Wether you are open source
or closed source programmer, it is bad for your boddy. I am not talking about
RSI, i am talking about the serious deceases.

Compare it with sitting in a flight seat in an airplain. Haven't you heard of
people developing tromboses that way?

Microsoft programmers in general burn out at 34 years old. I am sorry it is
that way.

It however seems that the microsoft programmers found dead have critisized
microsoft about human rights and working conditions. So being murdered for code
might not apply in all cases.

> [...]
>not
> you. And so forth...
>
> No company has any incentive whatsoever to "kill" you for the work you perform
> while an employee.
>
> As of June 30th, 2009, Microsoft had 92,736 employees. This post details the
> "murder" of 3 of them. That amounts to a murder rate of roughly 3.2 per
> 100,000. The most recent figures put the average murder rate in the U.S. as
>5.8
> per 100,000.
>
> Looks like Microsoft is a safe place to work...

----

So? I have to agree with this.

And if you calculate it, i say it is roughly 800% times higher than the average
for a programmer to be murdered.

Anyway, something is killing programmers in figures far above average. That
cannot be denied.

> [...]

>.secret company police visited his apartment. In this case it is all about a
>chinese employee who worked on the upcoming iPhone 4G. One of the prototypes
>was missing. Suspected is suicide to save the family honour.

>A female microsoft employee of Microsoft called Melissa Batten aged 36 yrs old
>and her husband where found dead. According to the police the husband killed
>them Melissa and himself with a sustained amount of shots through there heads.
>
>Melissa was a developer of the Microsoft XBox software devision.

Pierre Melser

Re: Microsoft programmeur pleegt zelfmoord op 34 jarige leeftijd.
afsheid@microsoft.nl wrote:
> Ter nagedachtenis aan remy voormalig microsoft medewerker.
>
> hier zijn laatste bericht

is dit een onsmakelijke grap?

Pierre
Marius

Re: Microsoft programmeur pleegt zelfmoord op 34 jarige leeftijd.

Helaas niet http://www.respectance.com/Melissa_Batten/

Marius wrote:
> "Pierre Melser" <dankjewel@iinvalid.xx> schreef in bericht

> Helaas niet http://www.respectance.com/Melissa_Batten/

jeetje... nou das minder...

pierre
J. de Vriendt

> jeetje... nou das minder...
> pierre

Inderdaad een drama maar heeft verder niets te maken met IT maar alles met
relatieproblemen. Wie Remy is blijft echter onduidelijk.

Mamamegs [MVP]

Re: Microsoft programmeur pleegt zelfmoord op 34 jarige leeftijd.
Op maandag 7-9-2009 tiepte J. de Vriendt de volgende wijze woorden :
> "Pierre Melser" <dankjewel@iinvalid.xx> schreef in bericht

> Inderdaad een drama maar heeft verder niets te maken met IT maar
> alles met relatieproblemen.

Helaas wel. Voorbeelden te over in het nieuws tegenwoordig. :-(

> Wie Remy is blijft echter onduidelijk.

Alleen op de wereld?

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl