Windows 7 probeerversie

Mamamegs [MVP]

Windows 7 probeerversie
http://sevenbits.nl/nieuws/probeer_w...en_gratis.html

Voor wie graag eens wil spelen... ;-)

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

Nicolas

Re: Windows 7 probeerversie

"Mamamegs [MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
news:4a9ebaa2$0$12516$bf4948fe@news.tele2.nl...
> http://sevenbits.nl/nieuws/probeer_w...en_gratis.html
>
> Voor wie graag eens wil spelen... ;-)

Is dit de final release die al klaar is, of de release candidate?

Mamamegs [MVP]

Re: Windows 7 probeerversie
Op woensdag 2-9-2009 tiepte Nicolas de volgende wijze woorden :
> "Mamamegs [MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht

> Is dit de final release die al klaar is, of de release candidate?

Final version, RTM dus.

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

John

Re: Windows 7 probeerversie
Denk dat half NL al een versie Ultimate heeft draaien hoor, wel de probeer
versie maar daar is watvoor zeg maar...lol
Versie 7600.16385 NL

gr. John

Bert Konings

Re: Windows 7 probeerversie
John schreef:
> Denk dat half NL al een versie Ultimate heeft draaien hoor, wel de probeer
> versie maar daar is watvoor zeg maar...lol
> Versie 7600.16385 NL
>
> gr. John

Ik heb geen Ultimate draaien maar Windows 7 Home Premium.
~PCfreak ©~

Re: Windows 7 probeerversie
Op Wed, 02 Sep 2009 20:37:22 +0200, schreef Mamamegs [MVP]
<mamamegs@wilgeenmail.invalid> het volgende.

>http://sevenbits.nl/nieuws/probeer_w...en_gratis.html
>
>Voor wie graag eens wil spelen... ;-)

Spelen is altijd leuk ;-)
Je moet idd wel opgeven dat je een "IT-professional" bent, want met
"consumer" is hij niet beschikbaar.
Ben nu de 64 bit aan het binnenslurpen.

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
John

Re: Windows 7 probeerversie

"Bert Konings" <ikhoefgeen@spam.invalid> schreef in bericht
news:4a9eed3b$0$31477$6c4159fb@news.tweaknews.nl.. .

> Ik heb geen Ultimate draaien maar Windows 7 Home Premium.

Ja die heb ik ook liggen, heb er verschillende ook de Enterprise...moet
alleen nog uitzoeken wat de verschillen allemaal zijn, en of ik de dingen
die eruit zijn ga missen zeg maar.
Bij de Pro versie zag ik dat het mapje Games leeg was en dat je vooral games
moest downloaden, in 1ste instantie is het spelletje bijv gratis maar wil je
verder dan moet je het ineens kopen.

gr. John

~PCfreak ©~

Re: Windows 7 probeerversie
Op Thu, 03 Sep 2009 08:33:23 +0200, schreef ~PCfreak ©~
<pcfreak@werktniet.invalid> het volgende.

> [...]

>Spelen is altijd leuk ;-)
>Je moet idd wel opgeven dat je een "IT-professional" bent, want met

Update;
Heb hem geļnstalleerd wat in 15 min gepiept was, de RC deed er een stuk
langer over, nu ff spelen ;-)
Jammer dat er geen NL taalpakket is.

groetjes Henk

"~PCfreak ©~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
> [...]

> gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
> Algemene tips om zelf een PC te bouwen, zie mijn site.

Taalpakket kan je allang downloaden hoor, ik gebruik FTD weet even geen
weblink voor het NL pakket, misschien zit tie intussen in de updates die je
kan proberen.

gegroet
John

~PCfreak ©~

Re: Windows 7 probeerversie
Op Thu, 3 Sep 2009 11:20:32 +0200, schreef "John" <vininkj@telfort.nl>
het volgende.

> [...]
>weblink voor het NL pakket, misschien zit tie intussen in de updates die je

Er staan geen taalpakketten bij de update's.
Ik heb wel de NL versie voor W7-rc maar weet niet of die gaat werken op
deze RTM.

groetjes Henk