Map voor Windows Live Mail

Michel Vanderbeke

Map voor Windows Live Mail
Hallo,

Wanneer in in Windows Live Mail onder Windows 7 Ultimate Nederlands de map
wil verplaatsen naar een netwerkschijf (Lacie), kan ik dit niet.
Enkel verplaatsen naar harde schijven binnen het lokale systeem is mogelijk.
Ik wil de bestanden van het mail programma vanop meerdere Pc's in mijn
netwerk kunnen benaderen.
Is hier een mouw aan te passen?

Bedankt en groetjes,

Michel

Andre

Re: Map voor Windows Live Mail
Op Wed, 2 Sep 2009 11:47:30 +0200 schreef Michel Vanderbeke , :

> [...]
>Ik wil de bestanden van het mail programma vanop meerdere Pc's in mijn

maak het u niet moeilijk en gebruik Thunderbird portable voor email,

alles gewoon in een map, kopier deze waar je wil, eventueel USB stick,
en gebruik je email programma, waar je ook bent.

Ik moet dit nooit meer installeren, start ik Xp of Vista of Windows7 op,
ik heb altijd mijn email ter beschikken, staat op mijn D: partitie.

Inhoud van
d:\internet\ThunderbirdPortable
app
data
other
help.html
thunderbirdportable.exe

--
Groetjes
André (VB)
Jomla

Re: Map voor Windows Live Mail
Ik ben van plan om over te schakelen naar xp.

Ik heb een installatiecd,

Zijn er bepaalde dingen die ik moet weten vooraleer over te schakelen (bv
wat ik moet instellen om geen programma's te verliezen, bepaalde
instellingen voor ook bijvoorbeeld het booten...)

Jomla

"Michel Vanderbeke" <michel.vanderbeke@skynet.be> schreef in bericht
> [...]
> mogelijk.
> Ik wil de bestanden van het mail programma vanop meerdere Pc's in mijn

Jomla

Re: Map voor Windows Live Mail

"Andre" <me@privacy.invalid> schreef in bericht

> [...]
>
> Ik moet dit nooit meer installeren, start ik Xp of Vista of Windows7 op,
> ik heb altijd mijn email ter beschikken, staat op mijn D: partitie.

sorry als hier een verkeerd bericht zal toekomen