bootmngr ontbreekt

karlam

bootmngr ontbreekt
Bij het opstarten krijg ik de melding:" bootmngr ontbreekt druk ctrl-alt-del
" ik heb vista terug moeten instaleren (via recovery manager HP formateren +
instal image) en ik durf de laptop niet afsluiten (alleen in standby) ...

janbesar

Re: bootmngr ontbreekt
Op Tue, 1 Sep 2009 10:35:01 +0200, "karlam" <karlam@telenet.be>
schreef:

> [...]
>instal image) en ik durf de laptop niet afsluiten (alleen in standby) ...

Bedankt voor de mededeling.

--
*** Hij die het laatst lacht, denkt het traagst ***
jan

Re: bootmngr ontbreekt
Ziet er na uit dat je Hardeschijf niet goed is aan gesloten.. druk eventueel
de Sata/Ide kabel iets beter aan enof/ stroom kabel

en kijk ook even in je bios of je schijf daar wel staat?

succes Gr jan

"karlam" <karlam@telenet.be> schreef in bericht
> [...]
> HP formateren + instal image) en ik durf de laptop niet afsluiten (alleen

QPC

Re: bootmngr ontbreekt

"jan" <jan.bel@oranje.nl> schreef in bericht
> [...]

> viruskenmerken 4385 (20090831) __________
>
> Het bericht is gecontroleerd door ESET NOD32 Antivirus.

In dat geval had ie niet IN Windows kunnen zitten........

__________ Informatie van ESET NOD32 Antivirus, versie van database viruskenmerken 4385 (20090831) __________

Het bericht is gecontroleerd door ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com

FredW

Re: bootmngr ontbreekt
On Tue, 1 Sep 2009 11:38:27 +0200, "QPC" <qpc@xs4all.nl> wrote:

>__________ Informatie van ESET NOD32 Antivirus, versie van database viruskenmerken 4385 (20090831) __________
>
>Het bericht is gecontroleerd door ESET NOD32 Antivirus.
>
>http://www.eset.com

Je kunt deze (nogal overtollige) boodschappen van NOD32 uitzetten via:
- Advanced setup
- Antivirus and antispyware
- Email client protection
en aldaar op 2 (twee) plaatsen "Append tag messages" aanpassen,
naar b.v. "To infected mail only".

B.v.d.
;-)

--
Groeten van Fred W. te H.
Pluk de dag,
QPC

Re: bootmngr ontbreekt

"FredW" <fredw@ninmule.invalid> schreef in bericht

> [...]
> - Antivirus and antispyware
> - Email client protection
> en aldaar op 2 (twee) plaatsen "Append tag messages" aanpassen,

Is als het goed is nu al gebeurd, zei het dat ik de (legale) Nederlandse
versie heb......

FredW

Re: bootmngr ontbreekt
On Tue, 1 Sep 2009 22:56:30 +0200, "QPC" <qpc@xs4all.nl> wrote:
>"FredW" <fredw@ninmule.invalid> schreef in bericht
>news:g33q95dlor2pv1pe7lo3d9q2c29goqs0h8@4ax.com.. .

>Is als het goed is nu al gebeurd, zei het dat ik de (legale) Nederlandse
>versie heb......

Zo te zien is het gelukt en heb je zelf de Nederlandse locatie gevonden.

Wat je bedoelt met een "legale" versie is mij niet duidelijk,
dat is een rare kreet die Microsoft ooit heeft ingevoerd.
Maar dat was alleen maar voor marketing doeleinden,
en slaat verder nergens op (zoals de meeste reclame).

Eset verkoopt software en geen "legale" software.
;-)

> [...]
> en slaat verder nergens op (zoals de meeste reclame).
>
> Eset verkoopt software en geen "legale" software.

Tja, zo zie je maar weer, zoiets simpels als 'legale' software begrijp jij
niet.......

FredW

Re: bootmngr ontbreekt
On Wed, 2 Sep 2009 17:45:00 +0200, "QPC" <ik@hierl.nl> wrote:
>"FredW" <fredw@ninmule.invalid> schreef in bericht
>news:la3r955iq0b7lpul0f1sr3dtr3lv3dp9aq@4ax.com.. .

>Tja, zo zie je maar weer, zoiets simpels als 'legale' software begrijp jij
>niet.......

En jij kunt dat allemaal beoordelen van achter je beeldscherm?
Knap hoor.

Have a nice day.

--
Groeten van Fred W. te H.