Windows 7 systeemclassificatie

QPC

Windows 7 systeemclassificatie
Sinds gisteren heb ik de Win7 Ultimate 64-bit (RC) draaien.

Alles ziet er geweldig uit en draait ook probleemloos.
Het vreemde doet zich echter voor als ik systeemclassificatie draai, alle
effecten vallen weg en komen ook niet meer terug....
Bij de bureaubladprestaties voor Windows Aero geeft Windows ook maar het
cijfer 1.

Het vreemde is dus dat als ik die classificatie niet uitvoer, dat Aero
gewoon met alle toeters en bellen gewoon werkt.
Mijn videokaart is uiteraard geschikt (nVidia GTX295 X2) en ik gebruik de
laatste Vista-Win7 driver versie 190.62.

Iemand de zelfde ervaring om misschien een oplossing?

__________ Informatie van ESET NOD32 Antivirus, versie van database viruskenmerken 4384 (20090831) __________

Het bericht is gecontroleerd door ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com

Mamamegs [MVP]

Re: Windows 7 systeemclassificatie
Op maandag 31-8-2009 tiepte QPC de volgende wijze woorden :
> [...]
> gebruik de laatste Vista-Win7 driver versie 190.62.
>
> Iemand de zelfde ervaring om misschien een oplossing?

Gebeurt dit ook als je de meegeleverde driver gebruikt?
Lijkt erop dat de systeemclassificatie de drivers niet goed herkent en
daarom een 1 geeft. Dan wordt inderdaad Aero uitgeschakeld.

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

QPC

Re: Windows 7 systeemclassificatie

"Mamamegs [MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
> [...]

> viruskenmerken 4385 (20090831) __________
>
> Het bericht is gecontroleerd door ESET NOD32 Antivirus.

Ik zal het nog vreemder maken, zojuist kijk ik en is de classificatie WEL
bijgewerkt en wel door het systeem zelf, afgelopen nacht om 04.33 uur.....
Nu geeft ie ook netjes een 7.8 bij beide onderdelen voor de grafische kaart.

__________ Informatie van ESET NOD32 Antivirus, versie van database viruskenmerken 4385 (20090831) __________