Gebruikersaccountbeheer + beveiligingswaarschuwing

Huib

Gebruikersaccountbeheer + beveiligingswaarschuwing
Hallo,
Ik heb bewust de gebruikersaccountbeheer uitgeschakeld waardoor uiteraard de
beveiligingswaarschuwing komt op de systeemtray.

Ik kan dit negeren en gewoon verder doen doch bestaat er een mogelijkheid om
ook die indicatie te niet te doen?
Uiteraard moet de beveiligingswaarschuwing blijven werken voor de andere
gevallen die nog behandeld worden in het beveiligingscentrum.

Ik heb zo een gevoel dat dit niet kan.

Met dank
Huib

karelV [MS MVP]

Re: Gebruikersaccountbeheer + beveiligingswaarschuwing
Huib schreef op 27-8-2009 7:59:
> [...]
> Uiteraard moet de beveiligingswaarschuwing blijven werken voor de andere
> gevallen die nog behandeld worden in het beveiligingscentrum.

Jazeker wel ..... google weet 'alles':
http://www.google.nl/#hl=nl&source=h...f38488863d75db
en dan de eerste link bijvoorbeeld:
http://www.computertotaal.nl/web/Art...tschakelen.htm

Huib

Re: Gebruikersaccountbeheer + beveiligingswaarschuwing

"karelV [MS MVP]" <karelV@deGroeten.local> schreef in bericht

> Jazeker wel ..... google weet 'alles':
> http://www.google.nl/#hl=nl&source=h...f38488863d75db
> en dan de eerste link bijvoorbeeld:
> http://www.computertotaal.nl/web/Art...tschakelen.htm

Bedankt KarelV
Ik moet duidelijk meer experimenteren met Google.
Mvg
Huib

Mamamegs [MVP]

Re: Gebruikersaccountbeheer + beveiligingswaarschuwing
Op donderdag 27-8-2009 tiepte Huib de volgende wijze woorden :
> [...]
> Uiteraard moet de beveiligingswaarschuwing blijven werken voor de
> andere gevallen die nog behandeld worden in het beveiligingscentrum.

Het kan wel, maar dan moet je het register in.
Heb een reg-bestandje gemaakt, dubbelklik erop om het aan het register
toe te voegen. Daarna moet je de PC opnieuw opstarten.

http://vistabits.nl/files/UAC_Disable.zip

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

Huib

Re: Gebruikersaccountbeheer + beveiligingswaarschuwing

"Mamamegs [MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
> [...]

> Heb een reg-bestandje gemaakt, dubbelklik erop om het aan het register
> toe te voegen. Daarna moet je de PC opnieuw opstarten.

Hallo,
Ook bedank Mamamegs, nog iets gemakkelijker...
mvg
Huib