Logboek

Hebbes

Logboek
Als ik in mijn Windows Vista logboek " Diagnostics-Performance" kijk, zie ik
een paar foutmeldingen staan zoals; Windows is opgestart: Duur van
opstarten:76480ms IsDegradation:false. Ook staan er "kritiek" meldingen:
Informatie over de gebeurtenis voor het controleren van de
systeemprestaties: Scenario :Reactietijd van het systeem
Analyseresultaat:Kan de analyse niet op tijd uitvoeren. Er is mogelijk een
serieus probleem met de prestaties. Ook staan er tig Waarschuwingen onder
gebeurtenis-id 200+. Als ik op 'Online Help' klik, zijn er nooit resultaten
gevonden voor de zoekopdracht. Zijn dit meldingen om me zorgen over te
maken? Wat kan ik doen om ze te verhelpen? Bvd.

Hans Schuts

Re: Logboek
Op Wed, 26 Aug 2009 13:18:11 +0200, "Hebbes" <whisperer@nietgoed.com>
schreef:

> [...]
>gevonden voor de zoekopdracht. Zijn dit meldingen om me zorgen over te
>maken? Wat kan ik doen om ze te verhelpen? Bvd.

Heb je problemen? Nee? Niets doen. Ja? Geef dan een duidelijke
omschrijving van die problemen. En voortaan doe je er het beste aan om
alleen in die logboeken te kijken als je er een goede reden voor hebt,
namelijk als je een probleem hebt op je systeem en denkt daar
informatie te kunnen vinden. Wat je nu aan het doen bent, is jezelf
paranoia laten maken, niet doen dus.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Hebbes

Re: Logboek
"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> [...]
> namelijk als je een probleem hebt op je systeem en denkt daar
> informatie te kunnen vinden. Wat je nu aan het doen bent, is jezelf

OK dus ik hoef me niets aan te trekken van die meldingen. Wat een
opluchting. Ik zocht n.l. onder 'Help en Ondersteuning' waarom de computer
zo lang doet bij het opstarten en afsluiten en kwam zodoende in de logboeken
terecht.
Neen maar dan weet ik genoeg.
Bedankt voor de info.

J. de Vriendt

Re: Logboek

"Hebbes" <whisperer@nietgoed.com> schreef in bericht
> [...]
> resultaten gevonden voor de zoekopdracht. Zijn dit meldingen om me zorgen
> over te maken? Wat kan ik doen om ze te verhelpen? Bvd.

het 'diagnostic performance' is slechts voor depresieve masochisten....