Upgrade- en Family Pack versies beschikbaar op 1 septembe

Mamamegs [MVP]

Upgrade- en Family Pack versies beschikbaar op 1 septembe
http://sevenbits.nl/nieuws/upgrade_e...ptember. html

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

Huib

Re: Upgrade- en Family Pack versies beschikbaar op 1 septembe

"Mamamegs [MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
> http://sevenbits.nl/nieuws/upgrade_e...ptember. html

> Problemen met Windows Vista?
> www.vistabits.nl
>
> Alles over Windows 7 op
> www.sevenbits.nl

Hallo,
Bedankt Mamamegs foor de informatie.
Michael De wit zal dit al weten maar ja ik waardeer toch je inzet voor dit
forum
Mvg
Huib

FredW

Re: Upgrade- en Family Pack versies beschikbaar op 1 septembe
On Mon, 24 Aug 2009 19:18:34 +0200, Mamamegs [MVP]
<mamamegs@wilgeenmail.invalid> wrote:

>http://sevenbits.nl/nieuws/upgrade_e...ptember. html

Nee hoor, dat komt helemaal niet beschikbaar op 1 september, dat *mag*
je bestellen vanaf 1 september (met nog nader te bepalen prijzen).
Beschikbaar komt het pas vanaf 22 october, weet je nog?

Dus eerst was het plan dat je een volledige Europese ( = zonder IE)
versie voor de prijs van een upgrade versie zou kunnen verkrijgen.
Nu is dat niet meer nodig vindt Mircrosoft omdat ze een *voorstel*
hebben ingediend bij de Europese commissie.
En een *voorstel* is zeker wet in de ogen van Microsoft, want de reactie
op dit voorstel is nog helemaal niet bekend, maar dat wordt door
Microsoft verder niet meer afgewacht, de kogel is door de kerk.

Alle versies van Windows 7 worden voorzien van IE, de hele wereld krijgt
overal hetzelfde, een aparte Europese versie wordt alsnog niet gemaakt.
Ook hier krijgen we dus een "Full" en een "Upgrade" versie, naar ik
aanneem met bijbehorende prijzen.
Als "troost" mogen we hier (in Nederland) nu ook een six-pack kopen (oh,
nee het was een "Family" pack voor drie computers in hetzelfde gezin).
En daar heb ik natuurlijk vreselijk veel aan in mijn huishouden met wel
n computers.
:-(

Ook kan ik geen "Full" versie meer kopen voor de prijs van een
"upgrade", tenzij ik dit reeds besteld zou hebben (ik vraag mij af bij
wie?), of als ik dat alsnog vr 1 september zou bestellen (en weer de
vraag, waar ik dat dan zou kunnen bestellen.)

Volgens mij zijn die jongens van Microsoft weer eens losgeslagen van de
rest van de wereld om zich heen (dat gebeurt wel vaker).
Ik dacht een redelijke versie van Windows 7 te kunnen verkrijgen voor
een redelijke prijs, maar dat kan ik nu dus wel weer vergeten.
(het wordt dus b.v. 200 Euro, i.p.v. 120 Euro)

En nu maar eens afwachten tot er een reactie van de Europese Commissie
komt, wat mij betreft vegen ze het hele voorstel van Microsoft in de
killfile en dan wordt weer alles anders.

Kwam er niet binnenkort een nieuwe versie van Ubuntu?
Ik moet nu toch echt maar eens kijken, wat ik hier mee kan doen, in
plaats van Windows.

--
Groeten van Fred W. te H.
Begon de dag met tien goede voornemens,
Mamamegs [MVP]

Re: Upgrade- en Family Pack versies beschikbaar op 1 septembe
Op maandag 24-8-2009 tiepte FredW de volgende wijze woorden :

> Nee hoor, dat komt helemaal niet beschikbaar op 1 september, dat
> *mag* je bestellen vanaf 1 september (met nog nader te bepalen
> prijzen). Beschikbaar komt het pas vanaf 22 october, weet je nog?

Je hebt helemaal gelijk, het staat er een beetje krom. Ik heb het
artikel aangepast.

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

FredW

Re: Upgrade- en Family Pack versies beschikbaar op 1 septembe
On Mon, 24 Aug 2009 20:17:10 +0200, Mamamegs [MVP]
<mamamegs@wilgeenmail.invalid> wrote:

>Op maandag 24-8-2009 tiepte FredW de volgende wijze woorden :

>Je hebt helemaal gelijk, het staat er een beetje krom. Ik heb het
>artikel aangepast.

Ik heb ook eerst de blog enkele keren moeten lezen,
voor alles mij duidelijk(er) werd:
http://windowsteamblog.com/blogs/win...in-europe.aspx
(en nog steeds is niet alles mij even duidelijk.)
;-)

--
Groeten van Fred W. te H.
Begon de dag met tien goede voornemens,
zijn ze nu al op.
Loesje.
Hans Schuts

Re: Upgrade- en Family Pack versies beschikbaar op 1 septembe
Op Mon, 24 Aug 2009 20:03:35 +0200, FredW <fredw@ninmule.invalid>
schreef:

<knip>
> [...]
>wie?), of als ik dat alsnog vr 1 september zou bestellen (en weer de
>vraag, waar ik dat dan zou kunnen bestellen.)

in ieder geval bij het ComputerCollectief, www.comcol.nl

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
FredW

Re: Upgrade- en Family Pack versies beschikbaar op 1 septembe
On Mon, 24 Aug 2009 22:19:18 +0200, Hans Schuts <me@privacy.net.invalid>
wrote:

>Op Mon, 24 Aug 2009 20:03:35 +0200, FredW <fredw@ninmule.invalid>
>schreef:
>
><knip>

>in ieder geval bij het ComputerCollectief, www.comcol.nl

En bedankt!
http://www.comcol.nl/detail/sicwb001.htm
(nu kan ik nog een paar dagen nadenken om reeds te bestellen of niet.)

--
Groeten van Fred W. te H.
Begon de dag met tien goede voornemens,
zijn ze nu al op.
Loesje.
Massimo

Re: Upgrade- en Family Pack versies beschikbaar op 1 septembe
On Mon, 24 Aug 2009 19:18:34 +0200, Mamamegs [MVP]
<mamamegs@wilgeenmail.invalid> wrote:

>http://sevenbits.nl/nieuws/upgrade_e...ptember. html

Bedankt voor dit voortgangsbericht...
Wel even die typo weghalen hoor: gebruikers en niet gebuikers.
Gebuik :-) jij geen spellingchecker voordat je je teksten op de site
zet?

Massimo

Mamamegs [MVP]

Re: Upgrade- en Family Pack versies beschikbaar op 1 septembe
Op dinsdag 25-8-2009 tiepte Massimo de volgende wijze woorden :

> Bedankt voor dit voortgangsbericht...
> Wel even die typo weghalen hoor: gebruikers en niet gebuikers.
> Gebuik :-) jij geen spellingchecker voordat je je teksten op de site
> zet?

Dank je wel Massimo!
Nee, ik 'gebuik' geen spellingchecker, daar heb ik jullie allemaal
voor!
lol

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

~PCfreak ~

Re: Upgrade- en Family Pack versies beschikbaar op 1 septembe
Op Tue, 25 Aug 2009 07:59:07 +0200, schreef Mamamegs [MVP]
<mamamegs@wilgeenmail.invalid> het volgende.

> [...]

>Dank je wel Massimo!
>Nee, ik 'gebuik' geen spellingchecker, daar heb ik jullie allemaal

Nu nog een s achter "gebruiker" in de 1e alinea ;-)

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#