Kan geen verbinding met een windows service maken

geen verbinding met een windows service

Kan geen verbinding met een windows service maken
Sinds gisteren kan ik mijn laptop niet meer "normaal opstarten.
het duurt echt heel lang voordat windows (Vista Home Pre. SP2) opstart. en
een aantal functies werken niet meer.
waaronder verbinding met internet

er komt de volgende melding:
Kan geen verbinding met een windows service maken
er kan geen verbinding met Service System Event Notification-service worden
gemaakt. Dit verhindert dat beperkte gebruikers zich op systeem kunnen
aanmelden. logboek met systeemgebeurtenissen raadplegen

al een paar keer opnieuw opgestart, maar zonder resultaat.
een systeem herstel werkt niet gezien er een "onbekende fout" optreed
op het net wezen speuren, wel wat gevonden, ook wel wat geprobeerd maar
helaas.

Wie weet er raad zonder dat het geheel opnieuw hoeft te worden geinstalleerd.

grt. W.
Hans Schuts

Re: Kan geen verbinding met een windows service maken
Op Mon, 24 Aug 2009 02:14:01 -0700, geen verbinding met een windows
service <geen verbinding met een windows
service@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>een systeem herstel werkt niet gezien er een "onbekende fout" optreed
>op het net wezen speuren, wel wat gevonden, ook wel wat geprobeerd maar

inderdaad vertel je helaas niet wat die oplossing dan was,

>Wie weet er raad zonder dat het geheel opnieuw hoeft te worden geinstalleerd.

er vanuit gaande dat je een installatie-cd hebt, zou je een
herstelinstallatie kunnen proberen. Werkt een en ander dan nog niet,
dan is een nieuwe installatie waarschijnlijk toch de enige oplossing.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Jan V

service@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> helaas.
>
> Wie weet er raad zonder dat het geheel opnieuw hoeft te worden

Systeemherstel vanuit de Veilige Modus al geprobeerd?
Vaak werkt deze dan wel!

--
Jan V

> [...]

Re: Kan geen verbinding met een windows service maken

> Systeemherstel vanuit de Veilige Modus al geprobeerd?

IK heb je tip gevolgt maar zonder resultaat. ook in veilige modus is een
systeem herstel niet mogelijk. Op internet werd hieral melding van gemaakt.
Maar ja als je niks probeert win je ook niets.

ik heb ook het volgende geprobeert; administrator Command Promt sfc/scannow
dan komt de melding dat er beschadigingen gevonden zijn maar hoe nu verder?
het werkt nog steeds niet.

Op de site van microsoft kom ik ook niet verder.... als of het probleem niet
bekend is. of ie het verstopt
Massimo

Re: Kan geen verbinding met een windows service maken
On Tue, 25 Aug 2009 01:18:01 -0700, geen verbinding met een windows
service <geenverbindingme****windowsservice@discussions.mi crosoft.com>
wrote:

> [...]
>het werkt nog steeds niet.
>
>Op de site van microsoft kom ik ook niet verder.... als of het probleem niet

Ik heb onlangs zelf sfc /scannow gebruikt en dat duurde verdomde lang.
Na afloop.. ik weet niet of ik nog een melding kreeg, ik dacht het
verzoek de comp te resetten.

Wat mij wel verbaast is dat ie bij jou meldt dat er beschadigingen
gevonden zijn en ze niet herstelt? Of meldt jij dat alleen niet en
heeft ie het gewoon afgehandeld.

Deed sfc /scannow er bij jou ook zo lang over?

Massimo

"Massimo" wrote:

> [...]
> heeft ie het gewoon afgehandeld.
>
> Deed sfc /scannow er bij jou ook zo lang over?

om terug te komen op sfc /scannow, het duurt lang en er zijn beschadigde
bestanden gevonden maar kunnen niet allemaal worden hersteld.

maar het probleem blijft. (elende)

grt. W.
Massimo

Re: Kan geen verbinding met een windows service maken
On Wed, 26 Aug 2009 16:09:01 -0700, geen verbinding met een windows
wrote:

>om terug te komen op sfc /scannow, het duurt lang en er zijn beschadigde
>bestanden gevonden maar kunnen niet allemaal worden hersteld.
>
>maar het probleem blijft. (elende)
>
>grt. W.

Hm. Wat een ellende, inderdaad. Ik vraag me af waarom ze niet allemaal
kunnen worden hersteld. De schijf controleren op fouten en instellen
op automatisch fouten herstellen en daarna nog eens sfc /scannow
proberen? Anders misschien een poging om Windows te herstellen m.b.v.
de Windows-cd\dvd?

Massimo