Kan na crash van Vista, mijn Nero 9 niet meer installeren

johan1

Kan na crash van Vista, mijn Nero 9 niet meer installeren
Kan Nero 9 niet meer opstarten na crash van mijn PC. Was bezig met
installatie van Nero 9 toen er een stroompanne. Heb alles van Nero
verwijdererd. En dan opnieuw Nero 9 geinstalleerd, PC gaf aan dat alles goed
is geinstalleerd. Zie ook alle Nero 9 software staan in mijn programma's.
Maar bij de opstart Nero StartSmart geeft hij een FATALE FOUT aan: CORRUPTE
INSTALLATIE of ongeldige LICENCIE. Maar deze zijn legaal. (juist via
Nero-Onlineshop aangekocht). Heb kontakt opgenomen met hen, maar hun
deskundigen verwijzen naar Vista-instellingen die nu Nero 9 niet meer goed
aanvaard. Heb zelfs naar een vorig hertstelpunt gegaan, hielp niet.
Wat kan ik doen, heeft iemand enig idee.
Bedankt bij voorbaat, ben zelf geen grote PC-kenner,

FredW

Re: Kan na crash van Vista, mijn Nero 9 niet meer installeren
On Fri, 21 Aug 2009 11:10:01 -0700, johan1
<johan1@discussions.microsoft.com> wrote:

> [...]
>deskundigen verwijzen naar Vista-instellingen die nu Nero 9 niet meer goed
>aanvaard. Heb zelfs naar een vorig hertstelpunt gegaan, hielp niet.

Ik zou eerst Nero uninstalleren,
daarna met deze Nero-Clean tool alles van Nero proberen te verwijderen
http://www.nero.com/eng/tools-utilities.html#tab4
en daarna opnieuw installeren.

--
Groeten van Fred W. te H.
Begon de dag met tien goede voornemens,
johan1

Re: Kan na crash van Vista, mijn Nero 9 niet meer installeren
Nero

"FredW" wrote:

> Ik zou eerst Nero uninstalleren,
> daarna met deze Nero-Clean tool alles van Nero proberen te verwijderen
> [...]

Sorry, Fred,
had nog iets vergeten te vermelden, Nero General Cleantool had ik ook al
geprobeerd, zelfs 3 X achter elkaar. Zelfs in het register gekeken. Ook had
Nero Hulpsupportteam me een speciaal HulpSupportlog van mijn PC laten maken.
Daar hebben ze gekonstateerd dat niets aan de Nero softwareinstallatie
mankeerde, en telkens goed was geinstalleerd. Maar dat het volgens hen aan
Vista lag. Waaraan wistte ze ook niet, stelde voor om een drastische
herinstallatie van Vista voor. En dat laatste zie ik zo niet zitten, daarom
mijn hulpvraag aan jullie experts.