Upgrade Vista - Windows7?

Huib

Upgrade Vista - Windows7?
Hallo,
Ik volg Window7 niet zo van nabij op doch dat wil niet zeggen dat ik er geen
interesse in heb.

Ik meen begrepen te hebben dat er een upgrade versie voor Vista premium Home
komt.

Wanneer?
Een upgrade is toch goedkoper maar ook even kwalitatief?

Ik laat hier nu even buiten beschouwing of het zinvol is over te stappen
naar Window7 voor Vista gebruikers (voor XP users ligt het zeker voor de
hand).

Indien men als Vista gebruiker toch wil overstappen naar Windows7 wat
stellen de experts dan voor een upgrade of een clean installatie maar dan
uit zuiver technisch standpunt en niet financieel gezien.

Mvg
Huib

Machiel de Wit

Re: Upgrade Vista - Windows7?
Huib <anonymous@discussions.microsoft.com> schreef
in news:4a8dc0ea$0$2865$ba620e4c@news.skynet.be

> [...]
> stellen de experts dan voor een upgrade of een clean installatie maar
> dan uit zuiver technisch standpunt en niet financieel gezien.

Heb je überhaupt wel eens gezocht in deze groep?
Dan vind je het antwoord.

--
MdW.

Hans Schuts

Re: Upgrade Vista - Windows7?
Op Thu, 20 Aug 2009 23:32:25 +0200, "Huib"
> [...]

>interesse in heb.

>Ik meen begrepen te hebben dat er een upgrade versie voor Vista premium Home

Die komt er wel, maar niet voor de EU, daar komt alleen de E-versie
beschikbaar en dat is een clean install.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Mamamegs [MVP]

Re: Upgrade Vista - Windows7?
Op donderdag 20-8-2009 tiepte Huib de volgende wijze woorden :
> [...]
> stellen de experts dan voor een upgrade of een clean installatie maar
> dan uit zuiver technisch standpunt en niet financieel gezien.

http://sevenbits.nl/nieuws/ms_in_ond...uzescherm.html

http://sevenbits.nl/nieuws/geen_inpl...ndows_7_e.html

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

neorg

Re: Upgrade Vista - Windows7?
Mamamegs [MVP] <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in
microsoft.public.nl.windows.vista:

> Op donderdag 20-8-2009 tiepte Huib de volgende wijze woorden :

> http://sevenbits.nl/nieuws/ms_in_ond...er_keuzescherm
> .html
>
> http://sevenbits.nl/nieuws/geen_inpl...ndows_7_e.html

Hmmm...

http://www.techzine.nl/nieuws/20905/...r-browser.html

--
victor
Mamamegs [MVP]

Re: Upgrade Vista - Windows7?
Op vrijdag 21-8-2009 tiepte neorg de volgende wijze woorden :
> Mamamegs [MVP] <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in
> microsoft.public.nl.windows.vista:

> Hmmm...
>
> http://www.techzine.nl/nieuws/20905/...r-browser.html

Hou maar een slag om de arm... Het geruzie is nog niet helemaal over:
http://sevenbits.nl/nieuws/mozilla_n...uzescherm.html

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

Rudolpho

Re: Upgrade Vista - Windows7?
Op 21-8-2009 11:04, Mamamegs [MVP] schreef:
> Op vrijdag 21-8-2009 tiepte neorg de volgende wijze woorden :

> Hou maar een slag om de arm... Het geruzie is nog niet helemaal over:
> http://sevenbits.nl/nieuws/mozilla_n...uzescherm.html

Ik wacht in ieder geval rustig af. Overstappen van Vist naar Seven staat
bij maar onderaan mijn prioriteitenlijstje. Ik ben zelf pas overgegaan
op Vista toen SP1 uitkwam.
--

Rudolpho
Carpe Diem
Huib

Re: Upgrade Vista - Windows7?

"Huib" <anonymous@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> stellen de experts dan voor een upgrade of een clean installatie maar dan
> uit zuiver technisch standpunt en niet financieel gezien.

Hallo,
Aan allen bedankt die een positieve communicatie gestart hebben, was nuttige
info en ik vermoed niet alleen voor mij doch ook voor Michael De Wit.
Ik hoop dat de spe******ten ons verder op de hoogte houden.
Mocht er een upgrade versie komen dan denk ik wel over te stappen doch de
meerwaarde voor een clean installatie naar W7 lijkt me toch iets te klein.

Mvg
Huib

~PCfreak ©~

Re: Upgrade Vista - Windows7?
Op Sat, 22 Aug 2009 10:01:28 +0200, schreef "Huib"
<anonymous@discussions.microsoft.com> het volgende.

> [...]
>meerwaarde voor een clean installatie naar W7 lijkt me toch iets te klein.

Het is altijd aan te raden om een nieuw OS schoon te installeren,
hiermee voorkom je dat er evt rommel achterblijft die een correcte
werking van dat nieuwe OS in de weg kunnen zitten.
De interface van 7 mag dan wel nagenoeg hetzelfde zijn als die van
Vista, maar onderhuids is er erg veel ten goede veranderd.

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
Huib

Re: Upgrade Vista - Windows7?

"~PCfreak ©~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
newsv9v8516leh07fum6uo6vn57ffidf7kuu2@4ax.com...
> [...]

> gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
> Algemene tips om zelf een PC te bouwen, zie mijn site.

Hallo,
Bedankt.
Dit lijkt me een logische technische toelichting.
Mvg
Huib