Power settings, Sleep Modus

Jizai

Power settings, Sleep Modus
Hi,
Wat ik ook doe, via de startknop op 'sleep' drukken, of via mijn
toetsenbord, mijn computer begint na een paar seconden trager te draaien,
maar dan komt er een hoger geluid en ik kom terug waar ik mijn paswoord moet
invullen ( computer locked) waar de computer voordien ook terug kwam als ik
hem zelf uit de slaap haalde.
Voordien gebeurde het soms ook dat hij automatisch terug op gang kwam, maar
meestal niet.
Het enige dat ik onlangs veranderd heb is 4gb ddr2 ram bijgestoken
Het is geen laptop, maar een desktop met Vista ultimate 64.
groetjes
Hans Schuts

Re: Power settings, Sleep Modus
Op Wed, 19 Aug 2009 06:10:01 -0700, Jizai
<Jizai@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>meestal niet.
>Het enige dat ik onlangs veranderd heb is 4gb ddr2 ram bijgestoken

heb je het probleem ook nog als je dat geheugen weer verwijdert? Zo
ja, dan weet je de oorzaak.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Jizai

Re: Power settings, Sleep Modus
Bedankt voor uw antwoord, maar die geheugen plaatjes weer uit hun slot halen
lost de zaak niet op. Het is alsof net op het ogenblik dat de computer in
slaap gaat vallen er een nieuwe push komt die de computer terugbreng naar
'locked ' en paswoord.
Rare dingen die computers

"Hans Schuts" wrote:

> heb je het probleem ook nog als je dat geheugen weer verwijdert? Zo
> [...]

Op Mon, 24 Aug 2009 09:53:01 -0700, Jizai

>Bedankt voor uw antwoord, maar die geheugen plaatjes weer uit hun slot halen
>lost de zaak niet op.

dan heeft het dus niets te maken met dat bijprikken van het geheugen.

>Het is alsof net op het ogenblik dat de computer in
>slaap gaat vallen er een nieuwe push komt die de computer terugbreng naar
>'locked ' en paswoord.
>Rare dingen die computers

hmmm, eerder rare mensen die gebruikers :-) Maar je weet zeker dat je
behalve aan het geheugen niets veranderd hebt?

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Jizai

Re: Power settings, Sleep Modus
Hi,
The truth, nothing but the truth, so help me the Lord Digital, I did’t
touch………….;-).
Nu, ik heb al bijna alles wat op Google daarover te vinden is, en niet te
tijdrovend was uitgeprobeerd. Heb zelfs een technische uitleg van Mr. Brink
gevonden en gelezen, op Vista64x.com.
Het enige wat ik nog niet uitgeprobeerd heb is de dvd van Windows ultimate
64 en een repair gedaan. Misschien zal dat de ultieme oplossing zijn. In
ieder geval Windows opnieuw installeren voor een dergelijke kleinigheid is
wat mij betreft een brug te ver.
Vriendelijke groet

"Hans Schuts" wrote:

> [...]

> hmmm, eerder rare mensen die gebruikers :-) Maar je weet zeker dat je
> behalve aan het geheugen niets veranderd hebt?

Op Tue, 25 Aug 2009 03:25:01 -0700, Jizai
> [...]

>ieder geval Windows opnieuw installeren voor een dergelijke kleinigheid is

zolang je geen idee hebt wat de oorzak is, wordt het lastig die
oorzaak weg te nemen. Maar misschien dat een repair helpt inderdaad.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl