Bijlagen in Vista Windows Mail niet te openen

Dick

Bijlagen in Vista Windows Mail niet te openen
Reeds alle items over het niet kunnen openen van (alle) bijlagen in Windows
Mail gelezen en IE 8 tevens verwijderd, maar nog steeds geen resultaat.
Moeten de updates voor IE 8 ook worden weggepoetst, of zijn er nog meer
trucks om Windows Mail te herstellen ?
Graag uw reactie(s)
Met vriendeljke groet,
****

Gandalf Gladstone

Re: Bijlagen in Vista Windows Mail niet te openen

"****" <****@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> Mail gelezen en IE 8 tevens verwijderd, maar nog steeds geen resultaat.
> Moeten de updates voor IE 8 ook worden weggepoetst, of zijn er nog meer

Hoogstwaarschijnlijk staat de optie "Bijlagen niet openen" in het
configuratiescherm van Windows Mail aagevinkt?

In de menubalk van Windows Mail ->Extra -Beveiligings-opties- tabblad
Beveiliging en tabblad Opties. (Eventueel de opties onder de andere
tabbladen ook nalopen!)

GG

Dick

"Gandalf Gladstone" wrote:

> [...]

> In de menubalk van Windows Mail ->Extra -Beveiligings-opties- tabblad
> Beveiliging en tabblad Opties. (Eventueel de opties onder de andere

Het enige wat bij mij altijd al in Opties->Beveiliging staat aangevinkt is
"Opslaan of openen niet toestaan die mogelijk een virus zouden kunnen
bevatten" .

Het idiote van dit fenomeen is, dat ik vóór mijn vakantie IE8 heb gedownload
(niets aan de hand ) en nu net na de vakantie dit de kop opsteekt.

Sander

**** schreef:
> "Opslaan of openen niet toestaan die mogelijk een virus zouden kunnen
> bevatten" .

Offtopic: mooie tautologie!

Maar hij zou verplicht verboden moeten worden...

> [...]
> gedownload
> (niets aan de hand ) en nu net na de vakantie dit de kop opsteekt.

Ligt het niet aan de instellingen van jouw antivirusprogramma?
GG

Dick

Re: Bijlagen in Vista Windows Mail niet te openen
Beste Gandalf,
Ik heb geen settings veranderd. Werk met AVG nooit problemen.
Inmiddels heb ik een nieuwe installatie van Vista aangebracht en de
problemen zijn verdwenen. Werk nu onder IE7 en heb de update Vista Ultimate
SP 2 niet gedownload. Mogelijk dat daar de fout in zit, want mijn laptop
heeft deze problemen niet gehad en daar is de update nooit geïnstalleerd.
Bedankt voor jouw support tot zover.
****