bluetooth peripheral device

Gerrit

bluetooth peripheral device
Hallo,

ik heb een bluetooth dongel van sitecom. software geinstalleerd op vista met
sp2 en het werkt. vervolgens bluetooth apparaat toevoegen en het werkt. Dan
nokia pc suite erop en daarin vertellen dat er een nokia n73 verbinding
heeft via bluetooth. dan vind hij deze en dan krijg ik de melding Bluetooh
periphal device found.... gaat installeren, werkt niet. ander telefoon nokia
5800.. hetzelfde verhaal.

volgens vista moet het via de nokia site opgelost worden met de nieuwste
suite ...reeds ..werkt niet.

het schijnt iets te maken te hebben met modem in de toestellen.

telkens wanneer er een telefoon in de buurt is van de computer en een
bluetooth verbinding maakt vertelt vista dat er iets nieuws is gevonden.
namelijk: bluetooh peripheral device.

irritant die melding. ook aangegeven dat vista bij deze vondst dit niet meer
hoeft te doen....

is er iemand die hiervoor een oplossing heeft?

mvg G. Cranendonk

GJ.Oomens

Re: bluetooth peripheral device
On Sun, 16 Aug 2009 00:37:33 +0200, "Gerrit" <gerritenator@gmail.com>
wrote:

> [...]
>namelijk: bluetooh peripheral device.
>
>irritant die melding. ook aangegeven dat vista bij deze vondst dit niet meer

Wellicht vergelijkbaar:
http://discussions.europe.nokia.com/...thread.id=7369
--
Gérard
Gerrit

Re: bluetooth peripheral device

"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht
newsq6h855dopvbktv7h3bj8b1527eoouduvj@4ax.com...

> Wellicht vergelijkbaar:
> http://discussions.europe.nokia.com/...thread.id=7369
> --
> Gérard

hallo,

vergelijkbaar maar is niet de oplossing. de driver voor bluetooth periperhal
device nog steeds niet aanwezig. ondanks de verschillende links en
geinstalleerd ...

gr Gerrit