fout na vista update

tia maria

fout na vista update
Gisteren kregen we op allebei onze pc's updates van vista binnen.
Op onze tweede pc is dat misgelopen. Tijdens de update is de pc automatisch
herstart en bij updates installeren fase 3 loopt hij vast.

Ik heb al via "computer herstellen" alle mogelijkheden" geprobeerd.
"systemrestore" blijft eindeloos draaien, en "startup repair" vind niks.
windows compleet terugzetten lukt ook niet, (foutmelding )alhoewel er een
backupfile zou moeten zijn.
Mijn bestanden zijn ook niet gewist, want de herstelpunten worden nog
teruggevonden.

Ik heb alles geprobeerd wat op de pagina van vistabits hierover staat.

http://vistabits.nl/probleemoplossin..._pictures.html

Maar de problemen blijven. Ik geraak ook niet in veilige modus.
Is er een commando dat ik zou kunnen geven om die windows update uit te
zetten in die herstelmodus, of iets anders ?

--
Op deze pc zijn die updates blijkbaar ook mislukt. Er wordt nu gevraagd die
updates te installeren. Ik durf nu niet echt zolang ik niet weet welke het

Lijst van updates die bij mij klaarstaan en dus bij hem zullen misgelopen
zijn :
Het zijn voornamelijk veiligheidsupdates
KB 956744
KB 968389
KB 971557
KB 971657
KB 973507
KB 973540
KB 905866
en KB 915597 (windows defender definities)

fout code was 8007000B

Peter DB Gent Belgie

RE: fout na vista update
Bij mij is het hier hetzelfde op mijn vaste PC.